fbpx

עצומה נגד גוגל – הסירו מחנות האפליקציות אפליקציה המעודדת טיפולי המרה

האפליקציה המעודדת טיפולי המרה באמצעות תפילה וטיפול הוסרה מחנויות האפליקציות של אפל, מייקרוסופט ואמאזון, אך בחנות האפליקציות של גוגל היא עדיין זמינה | "אגודת הפסיכיאטרים האמריקנית קבעה כי ניסיונות לשינוי המיניות עלולות להוביל לחרדה, דיכאון, והתנהגות הרסנית כולל התאבדות. אז למה גוגל מציעה פלטפורמה למוצר כה מסוכן?"
google
Pixabay | cc0

חברת גוגל זוכה לביקורת חריפה על כך שהיא מעכבת את הסרתה של אפליקציה המעודדת טיפולי המרה מחנות האפליקציות שלה.

האפליקציה, שהועלתה על ידי הארגון הדתי Living Hope Ministries משווה הומוסקסואליות להתמכרות וטוענת כי “אורח חיים גאה מזיק מבחינה רוחנית ופיזית”. האפליקציה מעודדת גברים הומואים וטרנסג’נדרים לחפש טיפולי המרה ומייעצת להם להפוך להטרוסקסואליים באמצעות תפילה וטיפול.

עם חשיפתה של האפליקציה, פנה הארגון הלהט”בי האמריקאי Truth Wins Out אל כל החברות בדרישה להסיר את האפליקציה מחנויות האפליקציות השונות. הראשונה להסיר את האפליקציה הייתה חברת Apple ומיד אחריה האפליקציה הוסרה גם מהפלטפורמות של החברות Microsoft ואמזון.

חברת Google לעומתן, נמנעה מלהסיר את האפליקציה, שעדיין זמינה להורדה ב- Google Play. בעקבות כך פתחה הקבוצה הלהט”בית האמריקאית Truth Wins Out עצומה במטרה לדחוק ב-Google להסיר את האפליקציה מהחנות שלה.

“כאשר עדכנו את אפל, מיקרוסופט ואמזון אודות האפליקציה, החברות פעלו באחריות והסירו אותה במהירות מחנויותיהם המקוונות”, נכתב בעצומה, “השתיקה המפתיעה של גוגל עומדת בניגוד מוחלט למדיניות המוצהרת של הכלה וגיוון בה נוקט התאגיד. אז למה החברה לא נקטה פעולה?”

העצומה מתיחסת למדיניות ההכלה והגיוון של גוגל, ומסבירה כי תוכניות שנועדו “לרפא” הומוסקסואליות יכולות להיות מזיקות מאוד.

“כל ארגוני בריאות הנפש בעולם מגנים את התכניות ההרסניות הללו”, נכתב בעצומה, “אגודת הפסיכיאטרים האמריקנית קבעה כי ניסיונות לשינוי המיניות עלולות להוביל לחרדה, דיכאון, והתנהגות הרסנית כולל התאבדות. אז למה גוגל מציעה פלטפורמה למוצר כה מסוכן? תוכניות ל”ריפוי” הומוסקסואליות הן הונאה צרכנית וגורמות נזק משמעותי לאנשים להם הן מתיימרות לסייע. כל רגע נוסף בו מוצר מזעזע זה זמין בפלטפורמה של גוגל, קיים פוטנציאל לפגיעה בבני נוער להט”בים”.

עד עתה צברה העצומה יותר מ-40,000 חתימות, והפעילים מקווים כי העצומה והלחץ הציבורי שהיא מעוררת יובילו את גוגל להצטרף לשאר החברות ולהסיר את האפליקציה מחנות האפליקציות שלה.

עוד בנושא:  תיקון היסטורי: הכנסת תכיר בבני זוג של נופלים להט"בים כאלמני צה"ל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. יוכי שיין הגב

    הסירו את האפליקציה בנושא המרה !!!!!!!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן