fbpx

עם פחות אירועים, פחות מוזמנים ופחות קהל – אירוויזיון 2021 יצא לדרך

אחרי שנה של היעדרות ותחת מגבלות מחמירות, אירוויזיון 2021 יוצא לדרך | בשבוע הבא תשתתף עדן אלנה בחצי הגמר הראשון בו תתמודד על מקום בגמר הגדול שיערך ב-22 במאי
עדן אלנה

אחרי שנתיים בהן החזיקה בתואר “נציגת ישראל לאירוויזיון” עלתה אתמול עדן אלנה על הבמה ברוטרדם לחזרה ראשונה, לקראת תחרות האירוויזיון שתתקיים בשבוע הבא.

בחזרה, בה צפו העיתונאים המעטים שהוזמנו לארוע בשל מגבלות הקורונה, נחשפה ההעמדה המתוכננת לשיר “Set Me Free”, שנכתב על ידי נועם זלטין, עידו נצר, עמית מרדכי ורון כרמי. הביצועים של עדן במהלך החזרה זכו לביקורות חיוביות ושיפרו את סיכוייה של עדן לעלות לגמר, כך לפחות לפי טבלאות ההימורים בהן היא ממוקמת במקום ה-17.

לעדן אלנה צפויה חזרה נוספת ביום רביעי הקרוב, ולאחר מכן שתי חזרות גנרליות שיתקיימו ב-17 וב-18 למאי.


עדן תשתתף בחצי הגמר הראשון שיערך ביום שלישי 18 במאי ותתחרה על מקום בגמר עם נציגי ונציגות ליטא, סלובניה, רוסיה, שוודיה, אוסטרליה, מקדוניה הצפונית, אירלנד, קפריסין, נורווגיה, קרואטיה, בלגיה, רומניה, אזרבייג’ן, אוקראינה ומלטה.

בחצי הגמר השני, שיערך ב-20 במאי, ישתתפו סן מרינו, אסטוניה, צ’כיה, יוון, אוסטריה, פולין, מולדובה, איסלנד, סרביה, גאורגיה, אלבניה, פורטוגל, בולגריה, פינלנד, לטביה, שוויץ, ודנמרק.

עשר המדינות בעלות הניקוד הגבוה ביותר בכל חצי גמר יעלו לגמר התחרות שייערך ביום שבת 22 במאי. הן יצטרפו לחמש המדינות הגדולות שמקבלות כרטיס אוטומטי לגמר – איטליה, בריטניה, גרמניה, ספרד, צרפת, והמדינה המארחת, הולנד.


צמצום משלחות, עיתונאים וקהל

אירוויזיון 2021 ייערך לאחר שבשנה שעברה בוטלה התחרות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. בהתחשב בעובדה שאירופה עדיין נמצאת עמוק במשבר הקורונה, אירוויזיון 2021 לא יראה כמו התחרויות אותן אנחנו זוכרים מהעשור האחרון, ובטח שלא כמו התחרות שהתקיימה ב-2019 בתל אביב.

על מנת לצמצם את אפשרויות ההדבקה בנגיף קורונה, הפקת אירוויזיון 2021 נאלצה לצמצם את כמות המשתתפים בכשליש לעומת שנים קודמות, ואלפי מוזמנים, מיוצרי השירים ועד עיתונאים ובלוגרים, יצפו השנה בתחרות מהבית. אלו שיגיעו יחויבו לעבור בדיקת קורונה בכל 48 שעות, והאמנים המשתתפים לא יורשו לטייל בעיר.

על מנת לצמצם את גודל המשלחות, איגוד השידור האירופי הודיע על שינוי בתקנון ולפיו הקולות של זמרי ליווי יכולים להיות מוקלטים מראש.

גם הקהל בתחרות צומצם, ולאולם Ahoy שבו מתקיימת התחרות יכנסו רק 3,500 חובבות וחובבים, כחמישית מ-17,000 המקומות שהאולם בנוי להכיל. בניגוד לשנים קודמות בהן התבצעה מכירה מוקדמת על מנת לעמוד בביקוש, מכירת הכרטיסים למופעי השנה נפתחה רק השבוע, כאשר רק מי שרכש כרטיס לאירוויזיון 2020 שבוטל, יכול היה לרכוש כרטיס למופעי השנה.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

גם האירועים המלווים את התחרות בוטלו, וברוטרדם לא יפעל כפר אירוויזיון ולא יתקיימו מסיבות האירוויזיון המסורתיות של המשלחות השונות.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן