fbpx

עם הרבה גאווה ותקווה – כל הפרטים לקראת עצרת הגאווה בת”א

אירוע הגאווה המרכזי של ת"א יהיה השנה שונה אך לא פחות חשוב ומיוחד -  אירוע שמחבר ודורש לכולנו מציאות טובה יותר של חופש, חירות ותקווה | כל הפרטים כדי שתגיעו לאירוע מוכנים
עצרת גאווה 2024

אירוע הגאווה המרכזי של ת”א יהיה השנה שונה אך לא פחות חשוב ומיוחד –  אירוע שמחבר ודורש לכולנו מציאות טובה יותר. מציאות של חופש וחירות. מציאות של תקווה.

המאבק של הקהילה הגאה לחירות וחופש הפך למאבק הלאומי – מאבק על החירות שנלקחה באכזריות מרבים כל כך. כחלק מהחברה הישראלית, הקהילה הגאה תרמה והתגייסה בכל מקום, והוכיחה שהיא גאווה ישראלית של ממש, גם כאשר מדינת ישראל עדיין לא תיקנה את העוולות כלפיה.

עצרת הגאווה והתקווה של עיריית תל אביב- יפו שתתקיים ביום חמישי הקרוב בגן צ’ארלס קלור שבטיילת ת”א-יפו, תשים דגש על תרומתה של הקהילה הגאה לחברה הישראלית ועל מקומה בחיזוק חוסנה של החברה הישראלית מאז השביעי באוקטובר.

העצרת, הנערכת בשיתוף מטה משפחות החטופים, תחבק את משפחות החטופים הנלחמות להביא לחירות ולשיקום יקיריהם ולקבורת הנרצחים; ותזעק את הזעקה של כולנו – שלחטופות ולחטופים נגמר הזמן. בעצרת ינאמו נדב רודאיף, שיצא מהארון לפני כ-20 שנה, בתמיכתו הגדולה של אביו, ליאור, שנרצח בשבעה באוקטובר וגופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי החמאס, וטל לוי, אחיו של אור לוי שחטוף בעזה.

בנוסף, יערך טקס עיטור הגאווה הישראלי בשיתוף עם האגודה למען הלהט”ב, בו יוענק עיטור הגאווה לגיבורי הקהילה אשר מאז 7 באוקטובר לקחו חלק פעיל בכל החזיתות האפשריות ופעלו בגבורה וברוח ההתנדבות על מנת לשמור על החוסן הישראלי והביטחון של כולנו, בהם: אור-לי ניב, אמו של סמ”ר עמרי ניב ז”ל שנפל ב7 באוקטובר; מאיה עורבי, האחות הטרנסית הראשונה בישראל; עומר אוחנה, בן זוגו של קצין הלוט”ר רס”ן שגיא גולן ז”ל שנפל בקרב על בארי; רס”ם במיל’ מעיין גרוס, לוחמת טרנסית שנלחמת בעזה; איתן קרויזר, ד”ר אלון קריספין, עו”ס יעל דורון, מיכל פיר, ניר אדם שרון ופרי פתאל – צוות המכון לרפואה משפטית; אליאב בטיטו, מנהל ויוזם מטה ההסברה האזרחי; דבורה גיטיס, מקימת “תרבות בחירום”; דן פאר , במאי ועורך הסרט הדוקומטרי NOVA#; יעל לביא, לירון (כהן) לביא ואסף רוזנהיים, יוזמי פרויקט “חוזרים לבית נקי”; כרמן אלמקייס, מייסדת “עוקף ישראל”; רפ”ק מורן טדגי, קצינת אג”ם במשטרת ערוער; ד”ר נועה ורדי, פסיכיאטרית, ממייסדי “בנפשנו”; ורגב ספיר, מנהל השטח של מטה משפחות החטופים והנעדרים.

החלק האומנותי של העצרת יכלול הופעות של בניה ברבי, גל דה פז,  הראל סקעת, וולרי חמאתי, מאיה סימן טוב, נגה ארז,  נונו,  נועה קירל, נטע ברזילי, עברי לידר, ענבל ביבי, רן דנקר, שחר טבוך ותמיר גרינברג. פרס מיוחד יוענק לזמרת והיוצרת קורין אלאל.

לקראת העצרת נתלו ברחובות העיר דגלי גאווה ייחודיים שבהם פס הצבע הצהוב מורחב באופן משמעותי, כאות הזדהות עם החטופים והחטופות בעזה ועם משפחותיהם. את הדגל הייחודי עיצב ארז עובד.

איפה?
גן צ’ארלס קלור, טיילת ת”א-יפו

מתי?
שערי הכניסה למתחם העצרת ייפתחו בשעה 18:00 לקראת תחילתה של העצרת בשעה 19:30.

איך מגיעים?
לקראת העצרת ובמהלכה צפויים עומסי תנועה באזור, מומלץ להגיע בדרכים חלופיות, בין היתר, באמצעות הקו האדום של הרכבת הקלה. ניתן לרדת לעצרת בתחנות אליפלט / סלמה.

עוד בנושא:  סמל של חירות - ת"א קושטה בדגל גאווה ייחודי להזדהות עם החטופים והחטופות

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן