fbpx

עיר העורות – ת”א-יפו חוגגת את שבוע העור 2019

בסוף השבוע הקרוב יצויין שבוע העור של ישראל בסדרת אירועים במלון הגאה אינתא ביפו, ויחתם בתחרות בה יבחר מר עור ישראל 2019 | "האירועים פונים לחברי קהילת העור והפטיש המקומית, אך פתוחים לכל מי שרוצה לקבל הצצה חטופה לעולם המופלא והמסתורי"
שבועהעור
שבוע העור | torbakhopper | CC BY-ND 2.0

בסוף השבוע הקרוב יערכו אירועי “שבוע העור של ישראל” ISRAEL LEATHER WEEK, האירועים נערכים זו השנה החמישית בישראל וכוללים מגוון רחב של אירועים ופעילויות.

גולת הכותרת של שבוע העור היא תחרות MR LEATHER ISRAEL שתתקיים ביום שבת 19.10.2019 בדיזייר בר, במסגרתה ייבחר הישראלי שייצג את ישראל בתחרות מר עור העולמית WORLD MR LEATHER שנערכת בשיקאגו, ארה”ב.

אחת מנקודות ההתרחשויות המרכזית בסוף השבוע עמוס העור שלפנינו הוא מלון אינתא, שנבחר לארח את משלחת האורחים הבינלאומית שתגיע לישראל לקחת חלק באירועים, ביניהם נציגי התחרות העולמית שישפטו בתחרות המקומית.

במסגרת אירועי שבוע העור יערוך המלון מספר אירועים בקומת הלאונג’ שלו, בעלת הבר והמרפסת הפתוחה לנוף יפואי. האירועים פונים לחברי קהילת העור והפטיש המקומית, אך פתוחים לכל חברי הקהילה הגאה ולכל מי שהנושא מעניין אותו ורוצה לקחת חלק באירועים או לקבל הצצה חטופה לעולם המופלא והמסתורי.

אנחנו שמחים ונרגשים להיות המלון המייצג את אירועי שבוע העור”, אומר זיו כהן, מייסד ובעלים מלון ולאונג’ אינתא, “כמלון הגאה חרטנו על דגלנו להוביל אירועים הפתוחים לכל הגוונים של הקהילה ואנחנו מזמינים את כל מי שמעוניין להחשף לעולם הפטיש המדהים להגיע, לראות, לטעום וגם לקחת חלק”.

מוזמנים להגיע ולקחת חלק – אנא שימו לב להנחיות הלבוש הנדרשות באירועים מסוימים.

רביעי 16.10 – PIANO BAR- IN THE DARK

החל משעה 20:00 | כניסה חופשית | קוד לבוש: עור או שחור
ערב הפיאנו בר של אינתא, שכבר הפך לשם דבר בעיר, חוזר במהדורה סקסית במיוחד לשבוע העור. פסנתר פתוח, מופעים חיים מאת ווילפרד וזאזא המארחים האהובים שלנו, הופעות דראג, החדר החשוך ועוד המון הפתעות פלטת גבינות, מתוקים וקוקטיילים אפלים במיוחד.

חמישי EAGEL NIGHT

החל משעה 22:00 | כניסה 50 ₪ כניסה כולל בירה ראשונה | קוד לבוש – עור, פטיש או שחור
אינתא לאונג’ בר מביא לישראל את חווית בר הפטיש האייקוני EAGEL לערב של מינגלינג אפלולי ומסתורי של קהילת העור הישראלית ומעריצים. ה EAGEL BAR נחשב למוסד בין לאומי של בארים עצמאיים (אין קשר עסקי בניהם, הקשר הוא אידיאולוגי בלבד) המקדמים את תרבות העור והפטיש. הבר הראשון נפתח בסן פרנסיסקו בתחית שנות ה 50 ומאז נפתחו מעל ל 50 ברים דומים בעולם. עכשיו יש גם ייצוג בישראל!  צפו למוסיקה איכותית, צוות מסביר פנים, בר נגיש, ובנוסף סדנת הברקת נעליים עם אורח בינלאומי ומאסטר בתחום, אזורים אינטימיים, חדר חושך מאובזר, ויז’ואלז מעולם הפטיש וסרטים קלאסיים.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

שישי MIDNIGHT SHIFT

החל מחצות | כניסה 50 ₪ כניסה כולל בירה ראשונה | קוד לבוש – פטיש או שחור | גברים בלבד
ערב לגברים באווירת הבארים הישנים והטובים של אירופה. המקום להיות בו מי שאתה ואיך שאתה רוצה להיות. אווירה אינטימית, חדר חושך, אזורי משחק מוסיקה שתכניס אתכם לוייב הנכון עם מייצגי VJ וחרמנות באוויר. הערב יחל בהצגת מתמודדי תחרות מר עור ישראל 2019 ובהמשך יהפוך לערב סליזי ודארקי לגברים שאוהבים גברים.

שבת – חמישים גוונים של אינתא

החל משעה 21:00 | כניסה חופשית
אינתא חותמת את אירועי שבוע העור בערב של מוסיקה טובה, חברה נעימה ואווירת בית. ערב סטרייט פרנדלי אליו כולם מוזמנים.

שבת – תחרות מר עור ישראל

החל משעה 21:00 | כ25 “שח כניסה |  דיזייר בר – קרליבך 25
חותמים את שבוע העור בתחרות שתקבע מי יהיה הישראלי שיזכה לייצג את המדינה בתחרות ‘מר עור’ הבינלאומית. גברים לוהטים בעור על הבמה, גברים לוהטים בעור בקהל, גלינה פור דה ברה לוהטת על ההנחיה ודי ג’יי דניאל מריומה לוהט על העמדה. מה עוד צריך?

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן