fbpx

סנאפשוטס – הקרנה חגיגית של פרס חביב הקהל בנוכחות הבמאית והמפיקה

מלאני מיירון וקתלין אדמס יגיעו לישראל כאורחות פסטיבל הקולנוע הגאה וינכחו בהקרנה חגיגית של סרטן 'סנאפשוטס', במסגרת הארועים החודשיים של ה-TLVfest
snapshots
מלאני מיירון | קטלין אדמס | צילום: אתר ה-TLVfest

שבוע הגאווה בתל אביב הסתיים, אך הארועים החודשיים של פסטיבל הקולנוע הגאה ממשיכים.

במסגרת הארוע הקרוב, שיתקיים ביום ראשון, 24 ביוני, תתקיים הקרנה חגיגית של הסרט סנאפשוטס, שזכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל הקולנוע הגאה 2018.

דרמה אינטימית ודלת-תקציב שביימה השחקנית ואשת הקולנוע זוכת פרס האמי מלאני מיירון (“שלושים ומשהו”) מחזירה למסך הגדול את אגדת הקולנוע הוליוודית , פייפר לורי בת ה-86. השחקנית הוותיקה, שצברה שלוש מועמדויות לאוסקר, תשע מועמדויות לאמי, וארבע פרסי גלובוס הזהב, כבר הספיקה לזכות בפרסים צנועים בהרבה יותר על תפקידה בסרט קטן זה. היא מגלמת את רוז, קשישה חביבה המתגוררת מזה 50 שנה בבית מקסים על שפת אגם פסטורלי. בתה היחידה, פאטי, מודאגת מכך שרוז לבדה. ביחד עם הנכדה אליסון הן מגיעות לביקור של סוף שבוע. עימות בין פאטי לאליסון ותצלומים מהעבר הרחוק-מאוד מציפים זיכרונות וחושפים סודות שרוז הסתירה ממשפחתה.

את הבת המודאגת מגלמת ברוק אדאמס, שהייתה כוכבת בסוף שנות ה-70 ותחילת ה-80 וזכורה בעיקר מהמיני סדרה המצליחה “תחרה” ומסרטו הקלאסי של טרנס מאליק, “ימים ברקיע”. לצד לורי ואדאמס משתתפים בתפקידי משנה שחקניות ושחקנים צעירים ומוכשרים שניתן לזהות משלל סדרות טלוויזיה אמריקאיות’ כמו “ג’ין הבתולה” ו-Glee.

ההקרנה החגיגית תתקיים בנוכחות הבמאית מלאני מיירון והמפיקה קטלין אדמס.

מלאני מיירון, (בימאית הסרט “סנאפשוטס”), היתה שחקנית צעירה ומצליחה בסוף שנות ה-70 ותחילת ה-80 היא השתתפה בסרטים זוכי פרסים כגון “Girlfriends” ו”נעדר” עם ג’ק למון וסיסי ספייסק. היא הפכה לכוכבת בין לילה בזכות הופעתה בסדרה המצליחה “שלושים ומשהו” מסוף שנות ה-80. על תפקידה כצלמת מליסה סטדמן היא אף זכתה בפרס האמי. היא גם השתתפה בשניים מסרטיה הלסביים של ג’יימי באביט “אגודת איטי ביטי טיטי” ו”לאלף את הבנות”. כיום ניתן לראות את מלאני משחקת בסדרה “ג’יין הבתולה” בה היא מגלמת את המורה לכתיבה של ג’יין. היא גם ביימה 14 פרקים בסדרה זו. כמו כן היא גם ביימה פרקים לסדרות רבות אחרות ביניהם: “Glow” ו “גרייס ופרנקי” בכיכובן של ג’יין פונדה ולילי טומלין, שתיהן סדרות מאוד מצליחות של Netflix .

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

קטלין אדמס, (מפיקת הסרט “סנאפשוטס”), היא מאמנת שחקנים, יועצת תסריט, במאית, מפיקה, סופרת ושחקנית. בהוליווד, היא ידועה בשם “הנשק הסודי” לשחקנים רבים ביניהם: זוכת פרס האוסקר ניקול קידמן, נעמי ווטס, רייצ’ל וייס, איימי אדמס, בראד פיט, קייט בקינסייל, ג’וש הארטנט, אהרון אקהרט, לילי טומלין, זואי סלדנה ועוד רבים. היא עובדת גם עם במאים רבים כולל דארן ארונופסקי. בגיל 14 היא הפכה לחברה הצעירה ביותר בסטודיו של השחקן לי שטרסברג ולמדה אצלו עד מותו. היא גם עבדה עם מורים אחרים, ביניהם סטלה אדלר, הרולד קלורמן, לי גרנט, גארי אוסטין ואלן בורסטין. קטלין היא חברה מייסדת של קבוצת הקומדיה האימפרוביזיונית שזכתה להצלחה, The Groundings.

כבימאית קטלין ביימה את סרט הטלוויזיה “מבוקש: בחור מושלם”, בכיכובו של בן אפלק הצעיר, שזכה בשני פרסי האמי. קטלין ביים את הקומדיה, “Sticky Fingers”, אשר כתבה יחד עם מלאני מיירון. בשנת 2013, פסטיבל Outfest הקרין אותו והכריז עליו כ”הקומדיה הטובה ביותר בשנות ה-80 שאף אחד לא ראה”, כיום היא מלמדת “סדנאות כיתות אמן” בפאריס, ניו יורק, לוס אנג’לס ועוד. היא השתתפה בהפקת הסרט “סנאפשוטס”. בזמן שהותה בארץ תעביר קטלין אדמס סדנת “מאסטר קלאס”.

סנאפשוטס | יום ראשון, 24 ביוני 2018 | 21:30 | סינמטק תל אביב | כרטיסים באתר הסינמטק

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן