fbpx

סמל של חירות – ת”א קושטה בדגל גאווה ייחודי להזדהות עם החטופים והחטופות

לקראת אירועי גאווה ותקווה 2024 של עיריית תל אביב-יפו ניתלו ברחבי העיר מאות דגלי גאווה, בהם פס הצבע הצהוב מורחב באופן משמעותי, כאות הזדהות עם החטופים והחטופות בעזה ועם משפחותיהם | "לא מפסיקים לרגע את המאבק למען שוויון וחירות - לכולם ולכולן"
דגל גאווה מיוחד

לקראת עצרת הגאווה והתקווה ולרגל אירועי הגאווה, ניתלו ברחבי העיר תל אביב-יפו מאות דגלי גאווה, בהם פס הצבע הצהוב מורחב באופן משמעותי, כאות הזדהות עם החטופים והחטופות בעזה ועם משפחותיהם. את הדגל הייחודי עיצב ארז עובד.

“דגל הגאווה הוא סמל של חירות”, אמר ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, “השנה, את החירות אנו דורשים לחטופות והחטופים שנמצאים בשבי החמאס. 125 בנינו ובנותינו עדיין חטופים בעזה, מעגל השכול הולך ומתרחב מידי יום ואנו נמצאים באחת מתקופותיה הקשות של מדינת ישראל. אנחנו כואבים את כאבה של המדינה כולה, ובמקביל לא מפסיקים לרגע את המאבק למען שוויון וחירות – לכולם ולכולן”.

 “דגל הגאווה הייחודי שילווה אותנו השנה במהלך אירועי הגאווה, עם הצבע הצהוב המורחב, מדגיש את החשיבות במאבק להשבת החטופים לביתם, תמיכה במשפחות ומדמה את אור השמש שכולנו מייחלים שישובו לראותו בקרוב”, הוסיפה סגנית ראש העירייה לתחבורה וקהילה גאה בת”א-יפו, מיטל להבי, “השנה דאגנו להביא לידי ביטוי באירועי הגאווה באופן המובהק ביותר את שותפות הגורל והחשיבות בתמיכה במשפחות החטופים, החל מדגלי הגאווה שיתלו ברחבי העיר וכמובן בעצרת הגאווה והתקווה. עיריית תל אביב יפו תמשיך להיות הבית של הקהילה הגאה בישראל ולנופף בדגל השוויון והחירות למען אזרחי ישראל כולם ולהוביל קריאה וזעקה שתשמע בעולם כולו להשבת החטופות והחטופים במהרה”.

הדגלים ניתלו לרגל חודש הגאווה ולקראת עצרת הגאווה והתקווה של עיריית תל אביב-יפו, אשר תתקיים בערב חמישי, 6 ביוני, בגן צ’ארלס קלור, בהנחיית אסי עזר ונסלי ברדה ובשיתוף מטה משפחות החטופים. העצרת, בה ישתתפו אמנים מהשורה הראשונה, תאיר זרקור על גיבורי הקהילה הגאה, אשר מאז 7 באוקטובר לקחה חלק פעיל בכל החזיתות האפשריות על מנת לשמור על החוסן הישראלי והביטחון של כולנו; תחבק את משפחות החטופים אשר נלחמות כבר 236 ימים כדי להביא לחירות ולשיקום יקיריהם ולקבורת הנרצחים; ותזעק את הזעקה של כולנו – שלחטופות ולחטופים נגמר הזמן.

עוד בנושא:  עם הרבה גאווה ותקווה - כל הפרטים לקראת עצרת הגאווה בת"א

בנוסף, לרגל חודש הגאווה ולקראת עצרת הגאווה והתקווה של עיריית תל אביב-יפו, יקיים המרכז הגאה מגוון אירועי תרבות וקהילה ברחבי העיר המיועדים לקהל הרחב:

אקלקטיQוויר 2024 – סופ”ש אמנות ותרבות במרכז הגאה

אירוע התרבות והאמנות של גאווה 2024. תצוגת אופנה של מעצב האופנה המוביל אלון לבנה בשיתוף ליין הפאג, לפתוח את האקלקטיקוויר בסטייל. שוק אמנים.יות, יריד יד שנייה, גלריה גאה, מופע הוידויים ״לא מכניסה את זה הביתה״, הופעות מחול, שירה ודראג, מוזיקה חיה וסטודיו צילום.

מתי: יום חמישי 30 במאי בשעות 21:00-18:00 | יום שישי 31 במאי בשעות 17:00-10:00 | יום שבת 1 ביוני בשעות 18:30-12:00

איפה: במרכז הגאה בגן מאיר

פיקניק משפחות גאות

אירוע הגאווה המסורתי למשפחות מכל הצבעים אשר במהלכו יתקיימו הפעלות בחלוקה לגילים. הפיקניק יתקיים השנה בפעם ה-12 וזו הזדמנות מעולה להכיר חברים וחברות חדשים, מכל סוגי המשפחות ומכל הארץ! במקום תוכלו למצוא מתנפחים, הפעלות ויצירה, שעת סיפור בדראג ודמויות שיסתובבו ויפעילו את הילדים. בנוסף יהיה לנו מופע לטיני מרים ומשמח!

מתי: יום שבת, 1 ביוני בשעות 13:00-10:00

איפה: גן מאיר

“לסבית קטלנית” – פסטיבל קולנוע

הפסטיבל שהוא פלטפורמה ליצירה קולנועית לסבית ומציג כבר 17 שנים סרטים של, על ומאת לסביות. הפסטיבל השנה יהיה במתכונת קיצית בבית המכולות בנמל יפו.
בנוסף להקרנת הסרטים יהיה בר חוץ עם דיג׳ייז, דוכנים ודרינקים!

מתי: יום שבת, 1 ביוני בשעה 16:00

איפה: בבית המכולות בנמל יפו

העולם שייך למבוגרות ולמבוגרים

אירוע השיא השנתי והחגיגי למבוגרי ומבוגרות הקהילה הגאה. באירוע נחגוג את מורשת מבוגרי הקהילה הגאה עם מוזיקה, כיבוד, שתייה והופעה מיוחדת.

מתי: יום שלישי, 4 ביוני בשעות 22:00-18:00

איפה: המרכז הגאה החדש בגן מאיר

הפרלמנט של גילה וננסי

ארוחה ייחודית וחגיגית לקהילה הטרנסית, בסימן הפרלמנט הנוסטלגי של גילה גולדשטיין ז”ל וחברתה ננסי שניידר ז”ל. הארוחה הינה למוזמנות בלבד מהקהילה הטרנסית אשר משתתפות ב”פרויקט לולה” או ב”פרויקט מאיר”.

דרמה קווין #3 – סופ”ש תיאטרון גאה

תרבות גאה חשובה בכל זמן ובכל מקום. גם בימים אלו, אולי אפילו דווקא בימים אלו. פסטיבל התאטרון הגאה של תאטרון המשולש חוזר למהדורת גאווה שלישית – “דרמה קווין 3”! סוף שבוע שלם של התיאטרון הכי גאה שיש. בפסטיבל יעלו הצגות המקור המוכרות ואהובות לצד הפקות ייחודיות וחד פעמיות לימי הפסטיבל.

מתי: מיום רביעי 12 ביוני עד ליום שבת 15 ביוני

איפה: תיאטרון המשולש במרכז הגאה בגן מאיר

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן