fbpx

סטרייט פרנדלי – פרק 18: עוד חוזר הניגון

“חזרות” הייתה אחת הסדרות הכי מדוברות והכי מתפרגנות בתקופה האחרונה. היוצרים שלה, נועה קולר וארז דריגס הפכו בין לילה לאהובי המדינה וכאלה שכל משרד וכל מקום חיזר אחריהם. אולם, לאחרונה החלו לצוץ, בעקבות פוסט בעמוד “פוליטיקלי קוראת”, הודעות טקסט מטרידות (מאוד) שארז דריגס שלח לנשים שהיה איתן בקשר ופגע בהן באופן שיטתי.
בדרך כלל אנחנו לא מעלים נושאים של אקטואליה, אבל במקרה הזה עולה שיח שהוא מאוד מאוד חשוב וגם, מקושר מאוד למה שקורה אצלנו בקהילה. בטח ובטח קהילה שדרך התקשורת המרכזית שלה אחד עם השני היא דרך הודעות, באם זה הודעות באפליקציות השונות, פייסבוק, או הודעות וואטסאפ ומסרונים.
חשוב לציין, הפודקאסט שלנו הפעם, שהוקלט באופן ספונטני ומגיע מהבטן, יכול לעורר טריגרים. אנחנו נכנסים לנושא הלא קל (והלא פופולארי הזה) לעומקו וכדי לעשות זאת, מיכאל רוס את מירב סגל בוצטו, חברה ו״בוסית״ לשעבר. מירב מנהלת את אזור המזרח התיכון בתאגיד התיירות האמריקאי גראנד סירקל, והינה בוגרת תואר ראשון באומנות מאוניברסיטת תל אביב.

האם הביקורת שכמה בעקבות ההתכתבויות של ארז דריגס נכונה גם בעבור השיח בקהילה הגאה? האם יש הבדל בין האופן שהוא שלח את תמונת איבר מינו בהודעות בפייסבוק, לבין שליחת התמונות הללו באפליקציות ההיכרויות בקרב הקהילה? והאם על החברה להוקיע או שמע גם לתת מקום לתיקון? מיכאל ומירב ישוחחו על יחסי מרות, על ניצול מיני, פמיניזם, ועל השיח בעקבות הפרשיה סביב ארז דריגס, והזווית הסטרייטית אל מול הלהט״בית לנושא.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן