fbpx

סוף סוף נסגר: מדונה תופיע באירוויזיון

מארגני התחרות הודיעו היום כי הזמרת תופיע עם שני שירים בגמר התחרות שיתקיים ב-18 במאי | הגעתה של הזמרת תמומן על ידי מיליארדר קנדי תומך ישראל
מדונה
ויקימדיה | CC BY-SA 2.0

מארגני התחרות הודיעו היום באופן רשמי כי הזמרת מדונה תופיע באירוויזיון שייערך בחודש הבא בתל אביב. לפי דיווחים, מדונה תבצע שני שירים במהלך ערב הגמר, בהם אחד מהאלבום החדש שלה שיצא בקרוב.

הגעתה של מדונה מתאפשרת בזכות תרומתו של המיליארדר הקנדי סילבן אדמס, תורם נלהב למדינת ישראל, שהסכים לממן את עלויות ההופעה, זאת לאחר שתאגיד השידור נתקל בקשיים לסגור עם הזמרת בזל בשל הפערים הכלכליים הגדולים.

“אני מתרגש וגאה לארח את מדונה בישראל ולהביאה לאירוויזיון”, אמר המיליארדר הקנדי שממן בתרומה את ההופעה של מדונה באירוויזיון, שישודר ב”כאן”. “אני מאמין שהשתתפותה באירוע תעצים דרמטית את החשיפה התקשורתית שתקבל מדינת ישראל ותתרום תרומה של ממש להצלחת האירוויזיון ולמיתוג ישראל בעולם”.

מדונה תגיע לארץ 4 ימים לפני התחרות ותשהה במלון דן בתל אביב. היא צפויה להגיע ארצה עם צוות של למעלה מ-60 אנשים. מי שיפיק את הופעתה בישראל הוא אסף בלכר, שהפיק בעבר את פרסי האוסקר וגלובוס הזהב.  בחברת ההפקות לייב ניישן מוסיפים כי ייתכן שבהמשך ייחשפו שני אמנים נוספים שיגיעו להופיע באירוויזיון בהפתעה.

האירוויזיון יתקיים בגני התערוכה בתל אביב. הוא ייפתח עם חצאי הגמר ב-14 וב-16 במאי, והגמר הגדול ייערך ב-18 במאי. את התחרות ינחו בר רפאלי וארז טל, כשלצידם אסי עזר ולוסי איוב

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן