fbpx

מצעד הגאווה בת”א משנה את מסלולו – כך זה יראה

מצעד גאווה בת"א משנה את מסלולו ויעבור השנה בשדרות רוקח עד למסיבת ענק בגני יהושע | "תל-אביב-יפו תחגוג ותצעד גם השנה למען המשך המאבק לשוויון מלא של כל אזרח ואזרחית"
מצעד הגאווה 2021 קרדיט צילום גיא יחיאלי
מצעד הגאווה ת”א 2021 | צילום:  גיא יחיאלי

חודש בדיוק לפני הזנקת מצעד הגאווה בתל אביב שיתקיים ביום שישי, 10 ביוני 2022, פרסמה עיריית תל אביב -יפו את המסלול החדש של המצעד, לפיו הצועדים יחלו את הצעדה בשדרות רוקח בעיר, סמוך לספורטק, וימשיכו עד גבעת המופעים בפארק גני יהושע, שם תוקם הבמה המרכזית ויתקיימו המופעים המרכזיים של המצעד.  לאורך המצעד ילוו את הצועדים משאיות עם מיטב הדיג’ייז מחיי הלילה של הקהילה הגאה בעיר.

המצעד יהווה את פתיחת אירועי הגאווה לשנת 2022 בעיר, שיכללו כנסי בריאות וחינוך, כנס מתגייסים, פיקניק משפחות, רייב נשים ושאר אירועי תרבות. גם פסטיבל הוויגסטוק המיתולוגי יחזור לגן העצמאות. בנוסף, במהלך החודש כולו יתקיימו על ידי המרכזים הקהילתיים בעיר, בשיתוף המרכז הגאה, אירועי “גאווה בשכונה” ברחבי השכונות בעיר.


“לאחר שנתיים של קורונה ששיבשה את השגרה שלנו, אני שמח ונרגש לחזור לאירועי חודש הגאווה במתכונתם המלאה”, אמר ראש עיריית תל אביב- יפו, רון חולדאי, “כשתיירים מרחבי העולם ממלאים את עירנו, ולקיים מצעד גאווה מושקע – שיכלול הזנקה, מצעד צבעוני של משאיות מקושטות ומאות אלפי חוגגים. אירועי הגאווה בתל-אביב-יפו הם מסורת ארוכת שנים שבמרכזה מסרים של שוויון וקבלה, ותל-אביב-יפו, שהיא בית חם לכל הקהילות שחיות בה וגאה להיות עיר פורצת דרך ביחס לקהילה הלהט”בית ומקור השראה עולמי, תחגוג ותצעד גם השנה למען המשך המאבק לשוויון מלא של כל אזרח ואזרחית”.

“המאבק של הקהילה הגאה לחיים בביטחון ובכבוד בכל מקום בארץ עוד רחוק מלהסתיים”, אמרה מיטל להבי, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הקהילה הגאה, “תל-אביב-יפו היתה והינה מגדלור לזכויות הלהט”ביות ולהנכחה שלהן במרחב הציבורי באמצעות הקמת המרכז הגאה הראשון בארץ ומגוון האירועים והפעילויות המתקיימות בעיר כל השנה. חודש הגאווה ומצעד הגאווה שבשיאו, הפכו למסורת שמבטאת את המחוייבות שלנו להמשיך ולתמוך בשינוי מציאות החיים של הקהילה – ממאבק על זכויותיה ועד להפיכתה לקהילה חזקה שנושאת את דגל הזכויות בשם המגוון המגדרי בפרט ובשם זכויות האדם בכלל”.

“המרכז הגאה פועל במהלך כל השנה על מנת לשבור סטיגמות ולסייע לחברי הקהילה הגאה באמצעות שירותים, כנסים ופעילות הסברתית רחבה שמטרתה להעלות את המודעות בקרב הציבור לסוגיות מהותיות בחיי הקהילה הגאה”, מנהל המרכז הגאה, תל אביב יפו, רובי מגן, “אירועי הגאווה, שבשיאם מצעד הגאווה, במסלול המאפשר לקהלים רבים יותר להגיע ולחגוג את העשייה, את התהליך המשמעותי שעשו ועושים חברי קהילה על מנת להוריד מחיצות ולחגוג בגאווה. אנחנו מזמינים את חברי הקהילה מכל רחבי הארץ והעולם, בני משפחתם וכלל הציבור לקחת חלק במגוון הפעילויות, ביניהן הפסטיבל הייחודי בבית אריאלה, מופעים בגן העצמאות וכמובן במצעד של תל אביב יפו שהפך לאחד מהמצעדים החשובים והמשמעותיים בעולם”.

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. גבי הגב

    איזה דרעק!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן