fbpx

מפריחות את המדבר – כל מה שמחכה לכם במסיבת הגאווה של ב”ש

אחרי שנים ללא מסיבת גאווה דרומית, ליין המעמול יחד עם ליין המונרו מפיקים את מסיבת הגאווה השנתית של באר שבע ואתן רק יכולות לנחש מה קורה כשפאוור-קאפל מארגנות מסיבה
גאווה22בארשבע
צילום: שחר אור

חודש הגאווה 2022 בישראל ובעולם בעיצומו, וגם באר-שבע לא נשארת חייבת ומפיקה את מסיבת הגאווה השנתית של ב”ש והדרום.

כבר כמה שנים שלא הייתה מסיבת גאווה שנתית בבאר-שבע. במשך שנים ב”ש הייתה מוכרת בזכות ליין המסיבות המהמם “המונרו”, ולאחר מכן החגיגות המשיכו עם ליין “המעמול” של קהילת עליזה עד שהגיעה הקורונה.

מסיבת הגאווה השנתית האחרונה בב”ש התקיימה ב-2020 במתכונת שונה מהרגיל, כאשר לא אושרו ריקודים עקב התפשטות נגיף הקורונה. המסיבה הוחלפה במתכונת “צ’יל” ובה נדרש כי ניתן לחגוג אך בישיבה בלבד בחלל פתוח. מה שאומר, שיש עכשיו הזדמנות לחגוג על-אמת! כולן כבר מחוסנות, נכון?

המסיבה השנה מופקת באיחוד כוחות של ליין המעמול יחד עם ליין המונרו – שני ליינים להט”ביים באר-שבעיים שמביאים את הקוויריות למרכז! ואתן רק יכולות לנחש מה קורה כשפאוור-קאפל מארגנות מסיבה – כמויות מסחריות של פוראח.

איך מתלבשות? אתן יכולות לבוא לבושות איך שבא לכן! בואו לחגוג את עצמכן! המסיבה פתוחה לכלל קהילת הלהט”ב ותומכיה במטרה להרים לכבוד החופש שלנו להיות מי שאנחנו! אתן יכולות לבוא מחופשות, מוגזמות או מפונפנות – העיקר שלא תפסיקו להתפארחן!

איך ניהנות? המסיבה מתקיימת תחת קודים של מרחב בטוח כדי שכולםן יוכלו להינות בלי הפסקה!

מי מנגנות? אתן לא מבינות אילו DJs מגיעות! המסיבה נפתחת עם DJ עמי יחזקאל, שמתקלט בליינים מוכרים כמו הלימה-לימה ובמצעד הגאווה בת”א. אחרי פתיח מטורף, ממשיכות להרים עם DJ אפרת נעמן, שמוכרת מליין ה-seven ומבר ה-layla. כבר עכשיו אפשר לדווח על פלייליסטים מוגזמים שנבנים לקראת המסיבה!

מי מרימות? במסיבה תוכלו למצוא את מלכת הדראג של השכונות, עליזה וון ג’ורה, שהולכת להתחרע על הבמה! מעליזה נמסר ש”מה שאני מכינה למסיבה הוא בגדר היסטריה. אני יודעת כמה פוראח הולך להיות, וזה ממש מרגש אותי! מחכה כבר!”. עליזה מוכרת כמלכה משוגעת שמפיקה יחד עם חברותיה לקהילת עליזה את ליין הופעות הדראג “חצר המלכה” וליין ה”חורגת”, ותוכלו למצוא אותה השנה גם במצעד הגאווה בב”ש ובאירוע הגאווה של מועצה אזורית אשכול, וכמובן גם במסיבת הגאווה השנתית של הדרום!

עוד בנושא:  תיקון היסטורי: הכנסת תכיר בבני זוג של נופלים להט"בים כאלמני צה"ל

איך מתכרטסות? נכנסות ללינק ורוכשות. אם הייתן זריזות מספיק תיהנו מכרטיס בעלות מופחתת, אבל גם אם נרדמתן בעמידה אל דאגה, הכרטיסים של מסיבת הגאווה של ב”ש עולים פחות מדרינק בת”א.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן