fbpx

מפלגת העבודה פתחה בתהליך שיתוף ציבור לקהילה הגאה

לקראת חודש הגאווה, מפלגת העבודה פתחה בהליך שיתוף ציבור שמטרתו לשמוע מחברי וחברות הקהילה על הסוגיות הכי כואבות ובוערות לקהילה הגאה | ""אנחנו עוסקות ועוסקים הרבה בבעיות שלנו כחברה להט"בית ומדוע הקול שלנו כמעט ולא נשמע"
קוביה הונגרית

לקראת חודש הגאווה, מפלגת העבודה פתחה בהליך שיתוף ציבור שמטרתו לשמוע מחברי וחברות הקהילה על הסוגיות הכי כואבות ובוערות לקהילה הגאה.

בשלב הראשון הופץ לציבור שאלון ׳שיתוף ציבור׳ שמטרתו להבין באופן ישיר ובלתי אמצעי את מצוקות היום-יום ואלו נושאים בוערים בחייהם של חברי וחברות הקהילה כיום. בין הנושאים עליכם תוכלו להגיב בשאלון ניתן למצוא את נושא המשפחה (הכולל סוגיות אימוץ, נישואים, פונדקאות, הכרה בהורות), אפליה בשוק התעסוקה, רפואה (רפואה מותאמת להט”בק, תהליך התאמה מגדרית וכו’), חינוך ולהט”בופוביה במערכת החינוך בירוקרטיה (ביטוח לאומי, מיצוי זכויות וכו’), ויחס החברה הכולל סוגיות של אפליה, גילויי שנאה ואלימות.

בשלב שני, מטה המפלגה יעבד את הנתונים מתוך השאלון שהופץ, ויגבש תכנית חקיקה ומהלכים פוליטיים לטובת קידום תיקוני החקיקה הנדרשים לפי הנושאים שיועלו ע”י חברי וחברות הקהילה בשאלון.

בשלב שלישי, השאלון יהווה בסיס לעבודה פרלמנטרית של השרות וחברות הכנסת של מפלגת העבודה במטרה לקדם פתרונות ולהפוך את החברה שלנו לשוויונית, מקבלת ופתוחה יותר לכלל הזהויות והמגדרים, ונבחרי הציבור של מפלגת העבודה יקדמו את יוזמת החקיקה והפעולות הציבוריות והפוליטיות לטובת קהילת הלהטב”ק כפי שעלו בשאלון.

את השאלון, הפתוח לכלל הציבור, תוכלו למלא במערכת שיתוף הציבור של המפלגה, עד ליום 17.5, היום הבינלאומי נגד הומופוביה, לסבופוביה, טרנספוביה וביפוביה.

“אנחנו עוסקות ועוסקים הרבה בבעיות שלנו כחברה להט”בית ומדוע הקול שלנו כמעט ולא נשמע”, מסבירה שרי ירושלמי יושבת ראש החוג הגאה במפלגת העבודה ויוזמת התהליך של שיתוף הציבור בקהילה, “תהליך שיתוף הציבור נועד כדי לתת מקום לכל הקולות ולכל האוכלוסיות בקהילה. זהו צעד פורץ דרך של מפלגת העבודה במטרה לדייק ולהיטיב את עבודת נבחרי הציבור שלנו. אני מזמינה אתכן לקחת חלק ולמלא את השאלון על הבעיות הבוערות של הקהילה זו הזדמנות פז להשפיע באמת על הנעשה בכנסת”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן