fbpx

מסיבת הקיץ של איטליה – סוף שבוע של גאוה איטלקית

ארוחות, קוקטיילים ומסיבות בים וביבשה - מסיבת הקיץ של איטליה מציעה שלושה ימים של מסיבת חוף בינלאומית בחוף הגאה של גליפולי
גליפולי1

הקיץ בשיאו ומאות ישראלים כבר נמצאים בדרכם אל מסיבות הגאווה ההמוניות בערי אירופה. אך גם לבעלי הסגנון המעט יותר סולידי יש אלטרנטיבות, אחת מהן היא מסיבת הקיץ של איטליה, הנערכת השנה בפעם השניה.

המסיבה, המאורגנת על ידי Italy Gay Travels, תתקיים בתאריכים 31.8 ועד ה-2.9 ותכלול סופשבוע של גאווה בעיר גליפולי שבדרום איטליה.

מסיבת הקיץ של איטליה היא הזדמנות מצוינת לגלות ולהכיר את אחד מהיעדים הטרנדים ביותר לחופשה באיטליה – אזור פוליה והעיר גליפולי, שהפכו לאחד היעדים המועדפים על נופשים גאים מקומיים, לא רק בגלל החוף והנוף, אלא גם בגלל האופי המכיל של המקום ותחושת החופש, הפתיחות והסובלנות, שהובילו את Italy Gay Travels לבחור בעיר כיעד למסיבות הקיץ שלהם.

מסיבת הקיץ של איטליה היא ארוע הנמשך שלושה ימים. בכל בוקר, האורחים מוזמנים ליהנות מהשפע שיש לעיר להציע – להירגע תוך כדי טיול לאורך רחובות העיר העתיקה של גליפולי, לגימת קוקטיילים על שפת הבריכה או ירידה אל החוף. אלו שמרגישים קצת יותר סקרנים יכולים לקחת סיורים מודרכים לאטרקציות מגוונות בסביבה, ביבשה ובים. בשעות הערב ניתן ליהנות מארוחות ערב על החוף ומשם להמשיך למועדון הגאה המקומי.

אורחי מסיבת הקיץ יקבלו גישה בלתי מוגבלת ל- VIP Lido Por do Sol, הלידו הגאה במפרץ גליפולי, הממוקם על רצועת חוף ארוכה ויפה, בה מושמעת לאורך כל היום מוסיקה ומוגשים קוקטיילים ואוכל מקומי.

אטרקציה נוספת היא השייט הגאה, שיצא על גבי סירה למים הצלולים של מפרץ גליפולי, שם תוכלו ליהנות ממסיבה על הסיפון, להשתזף בשמש או לקפוץ למים.

בשבת בערב תערך המסיבה המרכזית של סוף השבוע במועדון picador, המועדון הגדול ביותר בדרום איטליה. וביום ראשון מסיבת הנעילה במועדון  Lido Por do Sol.

חברת YHTT מציעה חבילת 3 לילות בעיירה גליפולי, החל מ-389 אירו לאדם בחדר זוגי, לא כולל טיסות. החבילה כוללת: לינה בבית מלון, ארוחת בוקר, העברה משד”ת התעופה של ברנדיזי או תחנת הרכבת של לצ’ה, וכניסה לכל אירועי מסיבת הקיץ המצויינים בתוכנית. לפרטים: 050-7699033

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן