fbpx

מי אשם שהילדה אוהבת קולנוע? פסטיבל לסבית קטלנית יוצא מהארון

פסטיבל "לסבית קטלנית" חוגג עשור בסוף שבוע שלם של ארועים והקרנות. צפו בפרומו המלא (והקורע) של הפסטיבל ובתכניית הארועים השלמה של הפסטיבל
lesbitkatlanit2017

אהבה לקולנוע היא לא בחירה. נולדים איתה. בהתחלה קשה לקרוא לה בשם, אבל אחרי הפסטיבל הראשון כבר הכל מתבהר והיציאה מהארון היא רק עניין של זמן.

אם גם אתן מכורות ללסבית קטלנית, פסטיבל הקולנוע הלסבי הישראלי שמלווה אותנו כבר עשור, ודאי תשמחו לדעת שלרגל חגיגות העשור להווסדו, יחגוג השנה הפסטיבל ביומיים שלמים של הקרנות.

הפסטיבל הראשון מסוגו, המקרין כבר עשר שנים סרטים קצרים וארוכים מז’אנרים שונים, הוא אחד מאירועי התרבות הלטבפ”קים המובילים בישראל. השנה, לכבוד העשור, גדל הפסטיבל ליומיים של הקרנות, ויתקיים לאורך סוף שבוע שלם – שישי ושבת 10-11.11 בסינמטק תל אביב.

ביום שישי (10.11) – יציג הפסטיבל מבחן וינטאג’ משובח של סרטים שהוקרנו במהלך השנים, שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר. לאספניות, נוסטלגיות, וגם כאלו שלא ראו מעולם – זאת ההזדמנות שלכן! בין הסרטים שיוקרנו תוכלו למצוא אנימציה, קומדיה, דרמה – משנת 2005 ועד 2015.

את ההקרנה יפתח המופע “פשוט”: טל שחר בן ארי, מיקה בן שאול, עדי אברהמי. מוזיקה טובה ואמת פשוטה בטעימה ראשונה של מוזיקה מקורית (הפקה: רעות נגר).

15:30 – פתיחת דלתות | 16:00 – תחילת הקרנה והמופע “פשוט” | אורך התוכנית 100 דקות.

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

ביום שבת (11.11) – כמיטב המסורת, יוקרנו בשתי הקרנות סרטים קצרים חדשים של הבמאיות רוני צידון, סיון מלכא ומורן נקר, ושני סרטים באורך מלא: “מונטנה”, סרט הביכורים של לימור שמילה, שהציג בפסטיבלים טורנטו וחיפה, שם זכתה השחקנית נעה בירון בפרס על משחקה בסרט; ו”מות המשוררת”, סרן של דנה גולדברג ואפרת מישורי, עליו זכתה סמירה סרייה בפרס השחקנית בפסטיבל ירושלים. כל הסרטים מתורגמים לאנגלית.

הקרנה ראשונה:
17:00 – פתיחת דלתות | 17:30 – סרטים קצרים | 18:10 – הפסקה | 18:30 – “מונטנה” (אולם 3) / “מות המשוררת” (אולם 4)

הקרנה שנייה:
20:00 – פתיחת דלתות | 20:30 – סרטים קצרים  | 21:10 – הפסקה | 21:30 – “מונטנה” (אולם 3) / “מות המשוררת” (אולם 4)

לרכישת כרטיסים במכירה מוקדמת לחצו כאן | לתכניה המלאה לחצו כאן

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן