fbpx

מיכאל בן דוד נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2022

מיכאל בן דוד ייצג את ישראל עם השיר I.M בתחרות האירוויזיון 2022 שתתקיים ב-14 במאי באיטליה | "זה מוקדש לכל מי שאי פעם הרגיש שאין בשביל מה לקום בבוקר והרגיש שהוא חסר תועלת",
מיכאל בן דוד

במשדר הגמר של “האקס פקטור לאירוויזיון” ברשת 13, נבחר מיכאל בן דוד לייצג את ישראל עם השיר I.M באירוויזיון 2022 באיטליה.

“זה מוקדש לכל מי שאי פעם הרגיש שאין בשביל מה לקום בבוקר והרגיש שהוא חסר תועלת”, אמר מיכאל לאחר הזכייה, “אין חוקים לכלום, רק לסמוך על עצמנו והכל זמני. להמשיך לדמיין ולעבוד”.

מיכאל ישתתף בחצי הגמר הראשון שיתקיים ב-10 במאי, ובמידה ויצליח להתברג לעשרת המקומות הראשונים, ישתתף בגמר האירוויזיון שיתקייםבמוצ”ש, ה- 14 במאי 2022.

הגמר החל כשארבעת הפיינליסטים התמודדו בשני דו קרבים: אלי חולי מול ספיר סבן וענבל ביבי מול מיכאל בן דוד. בדו קרב הראשון התחרתה ענבל במיכאל שחידש את “שני משוגעים” (במקור של עומר אדם). אחרי החלטת השופטים, הוועדה המיוחדת והקהל בבית הוחלט שמיכאל בן דוד המשיך לגמר הגדול עם 71 נקודות.

בשלב השני של הגמר שרו המתמודדים את שירי האירוויזיון שלהם. ספיר סבן שרה את “Breaking Down My Walls” וענבל ביבי את “Marionette”. חמשת שופטי “אקס פקטור לאירוויזיון” העניקו את כל הנקודות שלהם לענבל ואילו וועדת השיפוט נתנה 10 נקודות בלבד לענבל ו-15 נקודות לספיר סבן. הצופים בבית העניקו 34 נקודות לענבל ביבי שהשיגה במצטבר 69 נקודות ועלתה לסופר גמר לצד מיכאל ואלי. ספיר סבן סיימה את דרכה בתחרות עם 29 נקודות.

לאחר הביצועים של מיכאל בן דוד ואלי חולי, השופטים העניקו 8, 10 ו-12 נקודות לשלושת המתמודדים שנותרו במרוץ, ואחרי הצבעה מותחת אלי חולי הוביל עם 58 נקודות. מיכאל ניצב במקום השני עם 50 נקודות וענבל במקום השלישי עם 42 נקודות. הוועדה המקצועית בחרה להעניק 44 נקודות לענבל, 46 נקודות למיכאל ו-60 נקודות לאלי חולי, שהמשיך להוביל עם 118 נקודות.

המהפך הגיע עם הכרזת הניקוד של הצופים – אלי חולי קיבל רק 96 נקודות מהקהל בבית וירד למקום השני ואילו מיכאל בן דוד קיבל 118 נקודות וסיים את התחרות עם 214 נקודות, נקודה אחת בלבד מעל אלי חולי. למקום השלישי הגיעה ענבל ביבי עם 173 נקודות.

עוד בנושא:  'שבויות במשחקי גברים'

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן