fbpx

לראשונה בישראל – ועידת הגאווה מגיעה לטלוויזיה

ILGBT - ועידת הגאווה הטלוויזיונית הראשונה בישראל, יוצאת לדרך ב"רשת 13" בשיתוף המרכז הגאה של עיריית תל אביב-יפו וההסתדרות הציונית העולמית | הוועידה תיערך ב- 8 ביוני 2021 במרכז פרס לשלום
פינקשפיטה
צילום: קליפ הגאווה 2016 | יוטיוב

אחרי שנה של  ריחוק חברתי, אירועי הגאווה לשנת 2021 חוזרים לרחובות, למועדונים ולאולמות. אמנם במתכונת מצומצמת שההיקף שלה עדיין לא ידוע, אך קרוב לוודאי שהם יהיו הרבה יותר פיזיים מאלו של שנה שעברה.

אך לאירועים הוירטואליים שהציפו אותנו השנה היו גם כמה יתרונות, הבולט שבהם הוא הנגישות שלהם – כל איש ואישה מכל מקום בארץ יכלו להשתתף בכל אירוע, מבלי לצאת מהבית.

גם ועידת הגאווה של ישראל ILGBT התקיימה בפורמט שונה בעקבות הגבלות הקורונה ושודרה בשידור חי בעמודי הפייסבוק של הבתים הגאים ובאתר מאקו. השנה, ועידת הגאווה מתרחבת אפילו יותר ועוברת לטלוויזיה.

לקראת חודש הגאווה שיתקיים בישראל ובעולם בחודש יוני, “רשת 13” בשותפות המרכז הגאה של עיריית תל אביב- יפו וההסתדרות הציונית העולמית יערכו  אתועידת הגאווה הטלוויזיונית הראשונה בישראל, שתעסוק בכל ההיבטים עימם מתמודדת הקהילה הגאה ובהם גם מאבקם להכרה ולשוויון זכויות.

ועידת הגאווה הטלוויזיונית הראשונה ILGBT, תערך ב- 8 ביוני במרכז פרס לשלום, במסגרתה ישתתפו הא.נשים המשפיעות.ים בישראל ובהם.ן פוליטיקאיות.ים, אמניות.ים, מובילי.ות דעה, בכירות.ים במשק, אנשי ונשות החדשות של הערוץ – להט”ב ותומכי.ות הקהילה – שניכרת תרומתם להעלאת הנושאים החשובים לסדר היום הציבורי בתחומים שונים.

צילומים: המרכז הגאה עיריית תל אביב

ועידת המשפיעניות.ים הנערכת ביוזמת המרכז הגאה של עיריית תל אביב-יפו תתקיים זאת השנה השלישית כחלק מאירועי הגאווה העירוניים שמתקיימים במהלך חודשים מאי-יוני. הוועידה מכנסת את הדמויות המשפיעות ביותר בזירה הציבורית, העסקית והתקשורתית כדי להתמודד עם האתגרים הבאים בפני הקהילה הלהט”בית בישראל.

המעבר לטלוויזיה מתקיים במסגרת מותג הוועידות  spot tv 13 שהשיקה “רשת 13” המאפשר קיום וועידות מקצועיות על מסך הטלוויזיה במטרה להביא את הנושאים החשובים והחמים ביותר שעל סדר היום בישראל. יריית הפתיחה הייתה ועידת דובאי שזכתה להצלחה אדירה והתקיימה בסמוך להסכם שנחתם בין ישראל לאמירויות. לוועידה זו הצטרפו במהלך החודשים האחרונים גם ועידת הבריאות, ועידת הכלכלה, וועידת החדשנות. במהלך חודש יוני תתקיים גם הועידה הלאומית של חדשות 13.

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן