fbpx

ליין הסקיילין ומלון בראון מקיימים הערב קוקטייל תרומה מיוחד ל’גג הורוד’ ולמתנדבי ומתנדבות הקהילה

הרמת כוסית למתנדבי הקהילה וקוקטייל חגיגי מיוחד שכל הכנסותיו תרומה ל'גג הורוד' | "מראים ומראות לצעירים שלנו מידי יום שגם אם אין להם עורף משפחתי, יש להם גב קהילתי איתן"
SKYLINE1

ביום שלישי, צאת ראש השנה, ייערוך ליין הסקייליין ערב מיוחד המוקדש כולו לחברי הקהילה ולגופים התורמים כל השנה עבור הקהילה.

הליין, בשיתוף מלון בראון, אומרים תודה לכל מי שתורם, מתנדב ולוקח חלק, ויחלקו כוס קאווה חינם ל- 100 המתנדבים/ות הראשונים שיגיעו להרמת הכוסית.

בנוסף, לכבוד הערב מחבק הליין את הגג הורוד – הלנת חירום לצעירות.ים להט”ב, ויציע קוקטייל ורוד שכל הכנסותיו יהיו תרומה לארגון.
SKYLINE TLV – הוא ליין שבועי קבוע לקהל מעורב בני 30 ומעלה ביוזמת שאולי ממון, רפאל ז׳אן ונמרוד דהן. הפעם תותר כניסה גם מתחת לגיל 30 בגלל אופי הערב המיוחד.

“מאז מחאת הלהט”ב ביולי האחרון, היה ברור לנו שאנחנו רוצים לעזור ולהשתמש בפלטפורמה של הליין כדי לתרום בחזרה לקהילה שמבלה אצלנו הרבה”, מסביר שאולי ממון, מבעלי הליין והבעלים של בית הקפה הקהילתי, קפה אובר, “יש לנו חזון בראש שכל ליין ייקח תחת חסותו פרוייקט קהילתי או ארגון ויקדם אותו בכל הקשור לחשיפה, פרסום וניסיון למצוא מענים כלכליים. כי לגופים הקהילתיים יש המון כוונות טובות ולבבות טובים שרוצים לתרום אבל לליינים יש את החלק המסחרי שיכול לתת בוסט להמון פרוייקטים משמעותיים שיתרמו לקהילה.

בעלי הליין התחילו לחפש פרוייקט קהילתי שנמצא בתחילת דרכו. רפאל ז’אן, אחד ממפיקי הליין, שעובד ביומיום כפסיכולוג במגזר הציבורי ונפגש הרבה עם משפחות שנמצאות בקשיים כאלו ואחרים, בהן גם משפחות שמתקשות לקבל את הנושא הלהט”בי, שמע על ה”גג הוורוד” דרך פוסט בפייסבוק שחיפש מתנדבים ועובדים.

“הפתיע אותי הוא שפרויקט כה חשוב מקבל חשיפה די נמוכה”, הסביר ז’אן, “איתור המתנדבים הוא לא קל, שלא לדבר על החשיפה שמקום כזה חייב לקבל כדי שצעירים להט”בים במצוקה יגיעו אליו. בעבר התנדבתי במסגרת “ידידי בית דרור” והמון פעמים נחשפתי למקרים שצעירים מעל גיל 18 מגיעים לבית דרור אך מתקשים למצוא מענה לאורך זמן, כי בית דרור נותן תמיכה לנוער עד גיל 18. עבור צעירות וצעירים אלו זה קריטי לדעת על הגג הורוד, שנותן מענה בדיוק לאותם צעירים מעל גיל 18 שאין להם מקום לישון בו.

יצרנו קשר עם שני וורנר, מנהלת הגג הוורוד המקסימה, שהציגה את הצרכים של הגג הוורוד דבר ראשון הצורך בחשיפה – שצעירים להט”בים יידעו על המענה הזה עבור אנשים שאולי ייקלעו בדרכם עם צורך כזה או אחר, הצורך במתנדבים ועובדים והצורך בתרומות על פי צרכי המקום. אנחנו מקיימים את הערב הזה ומאמינים שעם החשיפה הנכונה הקהילה תדע לתת כתף וגם לפתוח את הארנק עבור אלו שצריכים אותנו”.

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

מהו הגג הורוד?

הגג הורוד, המספק הלנת חירום לצעירים ולצעירות מהקהילה הלהט”בית (גילאי 18-25), נפתח לפני כחמישה חודשים, על ידי עמותת אותות ומטעם משרד הרווחה ועירית תל אביב.

צעירים וצעירות רבים מהקהילה הלהט”בית מוצאים עצמם מנותקים מהמשפחות שלהם, חסרי קורת גג וללא מערכת תמיכה. עסוקים בהישרדות מתמדת ומשום כך מתקשים לבנות ולעצב את דרכם ואת עתידם. אותם צעירים וצעירות יכולים להגיע אל הגג הורוד 24/7, ללא התחייבות, ללא תשלום, ללא תנאים מקדימים. שם ימצאו קורת גג בטוחה, מענה לצרכים הבסיסיים, ליווי ותמיכה להמשך הדרך.

אפשר לשהות בגג הורוד החל מלילה אחד ועד מספר שבועות. ניתן ליצור קשר בטלפון עם הגג הורוד 033798341 או באמצעות עמוד הפייסבוק.

“הגג הורוד מפגיש אותנו יומיום עם החלקים הכי כואבים של הקהילה שלנו וגם עם החלקים הכי יפים שלה”, אומרת שני וורנר מנהלת הבית, “מאז שפתחנו את המקום – לפני פחות מחצי שנה – הגיעו אלינו מעל למאה צעירות וצעירים להט”בים. ככל שאנחנו שמחות שיכולנו לתת להן מענה (ולו לרגע) עצוב וקשה כל יום מחדש לגלות כמה א.נשים בקהילה שלנו נותרו ללא פתרון לצורך הבסיסי כל כך של קורת גג בטוחה. למרות ההישגים של הקהילה במגוון תחומים, רבים ורבות מאיתנו עדיין פגיעים כל כך.

אך לצד כל הכאב והקושי יש גם תקווה גדולה – ואנחנו מתרגשות כל יום מחדש מההתגייסות הקהילתית שמאפשרת לנו לתת את המענה הכי טוב שאנחנו יכולות. העובדים, המתנדבים, התורמים, אלו שמפנים אלינו צעירים במצוקה וגם החבר’ה המהממים של הסקייליין שנרתמו לסייע – כולם מראים ומראות לצעירים שלנו מידי יום שגם אם אין להם עורף משפחתי, יש להם גב קהילתי איתן”.

איך אפשר לעזור לגג הורוד?

להפנות – פגשת צעיר להט”ב במצוקה? צעירה שצריכה מקום ללילה? תפנו אותם אל הגג הורוד. אפשר להתקשר בכל שעה לטלפון 033798341.

להתנדב – לצעירים שלנו אין עורף משפחתי – בואו נוכיח להם שיש להם גב קהילתי איתן. הצטרפו אלינו להתנדבות קבועה או חד פעמית.

לחבר – הקשרים שלכם יכולים להפוך לרשת הבטחון הקהילתית שלנו. אם מקום העבודה שלכם, המשפחה או הקבוצה החברתית מחפשים דרך מיוחדת לתרום לקהילה – חברו אותם אלינו. נשמח לחשוב יחד.

לתרום – גם סכומים קטנים יכולים לעשות שינוי גדול. תרומה לקרן הורודה מאפשרת לצעירים שלנו לעשות צעד קטן לכיוון המטרות והחלומות שלהם (לימודים, עבודה, בריאות, איכות חיים ועוד). ניתן לתרום בלינק.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן