fbpx

חוזרים לאולמות – ארוע החזרה לפעילות של פסטיבל הקולנוע הגאה

אחרי שלא קיים אירועים פיזיים מאז יולי 2020, פסטיבל הקולנוע הגאה חוזר לפעילות עם הקרנת טרום בכורה של הדרמה האמריקאית העצמאית זוכת הפרסים – צִיקָדָה
Cicada

מועדון הסרטים החודשי של פסטיבל הקולנוע הגאה קיים מדצמבר 2008. במהלך השנים התקיימו בו שלל הקרנות טרום בכורה, הקרנות חוזרות לסרטים שהוצגו בפסטיבלים ועוד.

בשנה האחרונה העתיק מועדון הסרטים החודשי את פעילותו לאונליין, ומאז ה-1 ביולי 2020, בו נערך יום קולנוע גאה, לא קיים הפסטיבל אירועים פיזיים.

גם פסטיבל הקולנוע הגאה שאמור היה להיערך ביוני 2020 נדחה, ונערך בחודש נובמבר במתוכנת אונליין, יחד עם השקתה של ספריית ה-VOD של הפסטיבל.

עם חידוש אירועי התרבות בשבועות האחרונים, גם הפסטיבל הגאה חוזר לפעילות עם הקרנת טרום בכורה של הדרמה האמריקאית העצמאית זוכת הפרסים – צִיקָדָה. האירוע יתקיים ביום רביעי, 24.3.21 בשעה 21:00 – סינמטק תל אביב, בהתאם להנחיות התו הירוק וברכישת כרטיסים מראש.

סרטם של מתיו פיפר וקיראן מולקאר מציג את סיפורו של בן, ביסקסואל המתגורר בניו יורק, מכונס בתוך עצמו, שנסחף ממפגש מזדמן אחד למשנהו. הדברים משתנים כשהוא פוגש את סם, בחור נאה איתו הוא יוצר קשר מיידי. ככל שהם מבלים יותר זמן ביחד, שני הגברים מתחילים להכיר בצורך להתעמת עם טראומות העבר, אם הם באמת רוצים להכניס אחד את השני לחייהם.

מבוסס על ניסיונו האישי של התסריטאי/במאי/והשחקן, מאט פיפר, שיחד עם הבמאי השותף קיראן מולקאר יצרו דרמה בעלת מרקם עשיר, המתמודדת עם נושאים מורכבים בחן, עדינות וכנות בלתי מתפשרת.

את התסריט כתב פיפר עם השחקן שלצידו שלדון ד’ בראון המגלם את סם. החיבור בין שני השחקנים/תסריטאים אמין לחלוטין והם מצליחים לגעת ללב. עוד משתתפת בסרט קובי סמולדרס הזכורה מהסיטקום “איך פגשתי את אמא”, מהסדרה “חברים מהקולג'” מנטפליקס, ומהיקום הקולנועי של Marvel בו היא מגלמת את הסוכנת מריה היל.

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן