fbpx

גברים וחיות אחרות – קבלו את לוח השנה של ALL INCLUDED

את דפי לוח השנה של 2021 ALL INCLUDED מעטרים שלושה-עשר גברים הנמנים על הקהילה הגאה, סיסג’נדרים וטרנס*ים, מכל צבעי הקשת, במגוון רחב של מבני גוף וגילים | "אלטרנטיבה מגוונת ורחבה איתה יכולים רבים להזדהות"
november21

בכל שנה בחודש דצמבר אנו נחשפים ללוחות השנה החדשים שיעטרו את קירות הבתים והמשרדים בשנה הבאה. למרות שאף אחד כבר לא באמת צריך לוח שנה פיזי תלוי בבית, לוחות השנה ממשיכים להיות חלק בלתי נפרד מההכנות לקבלת השנה האזרחית החדשה, רבים מהם משמשים פלטפורמה לקידום מטרות חברתיות שונות.

לוח השנה של ALL INCLUDED 2021 שנחשף היום הוא אחד מהם. את דפי לוח השנה של ALL INCLUDED מעטרים שלושה-עשר גברים הנמנים על הקהילה הגאה, סיסג’נדרים וטרנס*ים, מכל צבעי הקשת, במגוון רחב של מבני גוף וגילים.

2021 ALL INCLUDED היא יוזמה ששמה לעצמה למטרה לזרוע זרע ראשון של שינוי חיובי לשנת 2021, מקדמת מסר של קבלה עצמית, דימוי עצמי ודימוי גוף בריאים. לעומת לוחות השנה המסורתיים שאנחנו מכירים משחר ימי הפרינט, אותם תמיד עיטרו נשים וגברים העונים למודל היופי שאפיין כל תקופה ותקופה – ב-2021 INCLUDED ALL ,יוזמי הפרויקט – אייל ויזנר וערן אבן – רוצים להניח בצד את המודל הזה, וליצור אלטרנטיבה מגוונת ורחבה יותר, איתה יכולים רבים להזדהות ולראות את עצמם כחלק ממנה.

“מודל היופי השגור והצר, והאופן שבו הוא משרת את אלו שמכתיבים אותו, מגדיר מה “יפה” ומה לא”, מסבירים יוזמי הפרויקט, “וכל מה שאינו שם – נדחק אל קצוות הספקטרום ונתפש כ”לא רלוונטי”. נקודת ההתייחסות היא כזו שמסתכלת אל עבר השוליים ומביאה אותם למרכז – במקום לסלול דרך חדשה בה אין “מודל יופי”, בה כולם נוכחים”.

הצילומים נערכו בחוות להתחיל מחדש – מקלט שיקומי לבעלי חיים, אותה הקימה שרון כהן לפני כארבע שנים. כהן, פעילה למען בעלי החיים, מטפלת ומשקמת בחווה עשרות בעלי חיים שחולצו מהרחובות, מתעשיות מן החי, וממעבדות הניסויים: סוסים, חמורים, פרות, עיזים, כבשים, תרנגולות, ברווזים, ארנבות, כלבים וחתולים.

את לוח השנה ניתן לרכוש בעלות של 85 ש”ח באתר הפרויקט.  הלוח נעשה ללא כוונות רווח, וכל הרווחים ממכירת לוחות השנה יועברו לחווה השיקומית לבעלי־חיים להתחיל מחדש.

קבלו הצצה לכמה מהמודלים המעטרים את לוח השנה. תמונות נוספות כולל צילומים מאחורי הקלעים תוכלו למצוא באינסטגרם ובפייסבוק של הפרויקט.

עוד בנושא:  רשימה קווירית למועצת העיר ת"א


יוזמי הפרויקט הם ערן אבן, 41 ,גר ביפו, במקור מנתניה. אבא למיקי ותומאס החתולים. צלם פורטרטים, מתנדב ועובד באיגי ארגון הנוער הגאה. בוגר המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. בעברו מעצב ומרצה לעיצוב, ואייל ויזנר, 41 ,גר בתל אביב, במקור מקיבוץ ראש צורים אשר בגוש עציון. יזם ופעיל חברתי, סטודנט למנהיגות קהילתית בתכנית שערים במדרשה באורנים. בעברו רקדן ומנהל להקת המחול ורטיגו.

המצולמים – איתן אסרף, גטנט זימרו, גיל נוה, יאיר ריינר, לאון בוהר, לביא חלימי, מיכאל אפרמיאן, מיכה איימוס, נוקי אולחובסקי, ניזאר חליוי, נתנאל לביא, סהר עזימי, וערן האן. כל המשתתפים בפרויקט עושים זאת בהתנדבות מלאה.


ליווי ועיצוב גרפי – אלי גייגר-סטודיו נורברט | שיווק רשתי וניהול הקמפיין – יאיר ריינר | תרגום לאנגלית – נתנאל לביא.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן