fbpx

גאים בהייטק – כך חגגו חברות ההייטק את חודש הגאווה

חברות ההייטק ידועות בתנאים הטובים שנותנות לעובדיהן, ובהטרוגניות שלהן. וכשאלו נפגשים לחגיגות חודש גאווה יוצא תוצר מרגש במיוחד, בואו לראות
גאווה appsflyer

חברות ההייטק רבות מתגאות במגוון החברתי ובהטרוגניות של עובדיהן, אבל חברות מסוימות החליטו לקחת את חגיגות שבוע הגאווה צעד אחד קדימה ולארגן לעובדיהן אירועי גאווה מושקעים ומרשימים. מהחברות ששינו את לוגו החברה דרך החברה שהתנדבה בבית דרור לנוער להט”בי ועד החברה שהפיקה סרטון מוזיקלי לקראת שבוע הגאווה. חגיגות גאווה שיגרמו לכם להתגאות בהייטק הישראלי!

סייבריזן

סייבריזן גאה כל השנה ומתכוננת לשבוע הגאווה עם שלל פעילויות והרצאות. גיוון תרבותי ותעסוקתי עומד בליבה של החברה מימיה הראשונים כשמנכ”ל החברה טבע את המונח UBU You Be You שלימים הפך לאחד מחמשת ערכי היסוד של החברה. הערך מעודד עובדים/ות מכל קבוצות האוכלוסייה להרגיש חופשיים להיות מי שהם/ן ולהביא את הייחוד שלהן/ם לעבודה. 

בשנים האחרונות סייבריזן פעילה במספר פרויקטים ותכניות עם הקהילה הגאה, ובשנה האחרונה יזמה והובילה עם מיקרוסופט ישראל את המחזור הראשון של תכנית ‘טרנספוז’ אשר מכשירה חברי קהילה טרנסג’נדרים להשתלבות מקצועית בעולם ההייטק ולשמחת כולם, בתום המחזור הראשון גויס אחד המשתתפים לשורות החברה. את שבוע הגאווה השנה תציין החברה ע”י הפקת סרטון מוזיקלי של עובדי החברה לשיר “Born This Way”, הרצאה בנושא “קשת הזהויות” של ג׳ונתן אלחורי ותחרויות נושאות פרסים. בתחילת שבוע הגאווה יקבלו עובדי החברה מארז של חולצת UBU לפעילות צביעת tie-dye שתישאר כמזכרת צבעונית.


Bizzabo  

בחברת Bizzabo  המפתחת ומפעילה פלטפורמה טכנולוגית לכנסים פיזיים, היברידיים ו-וירטואליים קיימו אירוע פנימי לעובדי החברה בארץ ובעולם שיכלול הרצאה ופאנל בהשתתפות עובדים מהקהילה וכן פעילויות לכל סייט במהלך כל החודש. לחברה משרדים בניו יורק, בקייב ובת”א והיא מעסיקה כיום למעלה מ-290 עובדים.

חברת OpenWeb

חברת OpenWeb שפיתחה טכנולוגיה לשיפור איכות השיח ברשת תחגוג את חודש הגאווה באירועים במשרדיה בתל אביב וניו יורק. הטכנולוגיה שפיתחה אופן ווב מסננת טוקבקטים פוגעניים ואלימים ומייצרת שיח ענייני בשולח הכתבות, מעין יקום מקביל מזה של פייסבוק. 

את חודש הגאווה הקודם, חגגה החברה באופן וירטואלי באמצעות שעשועון טריוויה עם פרסים שווים. והשנה, כשכבר התאפשר לחגוג ביחד, ערכה החברה האפי האוור מפואר במשרדיה, שכלל עיצוב בכל צבעי הקשת, בלונים ופיניאטה כמובן. 

בנוסף, עוגת קשת בענן ענקית וקאפקייקפסים צבעוניים!

OpenWeb דוגלת בגיוון, שיוויון וסובלנות ועל כן חודש הגאווה מצוין מידי שנה בחברה על ידי אירועים חוויתיים שונים ומגוונים!

Granulate

הסטרטאפ גרנולייט (Granulate), פיתח מערכת המשפרת את ביצועי תשתית המחשוב של ארגונים ומפחיתה את עלויות הענן. החברה קיצרה את זמן התגובה, והורידה בהתאם את עלויות הענן בעשרות אחוזים, וכל זאת ללא שינויים בקוד הלקוח. לכבוד חודש הגאווה, החברה תיכננה אירוע ״האפי האוור״, בו קושטו המשרדים בדגלי מצעד הגאווה ועובדי החברה נהנו מקאפקייקס בצבעי דגל הגאווה, יחד עם מניפות מקושטות, וכמובן חידון נושא פרסים על אירועי הגאווה.

צילום: גרנוליט

Qwilt

חברת Qwilt המפתחת מוצרי תוכנה ושירותי ענן המאפשרים לספקי מדיה ותקשורת גדולים בעולם, להפוך את תשתיות האינטרנט שלהם לאופטימליות עבור שידורי וידאו ומשחקי ספורט רבי משתתפים, ציינה את החודש בהפנינג חגיגי בסימן גאווה. מלבד האוכל והפינוקים, התקיימה הרצאה של ג’ונתן אלחורי – בן למשפחת צד”ל מלבנון, שיספר את סיפור יציאתו מהארון במשפחה נוצרית שמרנית ועל מסעו האישי על שלל הזהויות הקיימות בו: גיי, ישראלי, נוצרי, בן למשפחת צד״ל ועל והפעילות הציבורית אותה הוא מוביל היום, בזירה הבינלאומית והארצית.

צילום: מאיה אמדו

פיריון

בחברת ההיי- טק הבינלאומית פריון נטוורק, המספקת שירותי פרסום דיגיטלי למותגים ולאתרי תוכן, התחילו לציין את חודש הגאווה באמצעות שלטי גאווה ממותגים על גבי המסכים במשרדים וארטיקים בצבעי הקשת. בנוסף ב14.6 יקיימו אירוע חגיגי ברוח חודש הגאווה, הכולל : אלכוהול, אוכל ופינוקים וסדנת כתיבה של הפזמונאי דורון מדלי במשרדי החברה.


BigID

בBigID משמשים דוגמה חיה לחברה מגוונת, עם עובדים ועובדות המגיעים ממגזרים שונים, מתרבויות שונות וממקומות שונים בארץ ובעולם. בחברה הוקם תא גאה שכולל 30 מהעובדים והעובדות שלה ברחבי העולם. לקראת חודש הגאווה כתב התא מדריך ראשון, שאחריו תצא סדרה, שעוסק באיך יוצרים סביבת עבודה נוחה ומקבלת עבוד עובדים מהקהילה. מעבר לכך, מתוך מחויבות אמיתית לנושא, ורצון להעלות את המודעות לצורכי העובדות והעובדים הנמנים עם הקהילה הגאה, יציינו בחברה את חודש הגאווה גם באמצעות אירוע גלובלי. באירוע יקחו חלק נציגים ונציגות מקרב חברות מובילות בשוק כמו וולמרט ואינטל, שמובילים תאים גאים על מנת לספר על התהליכים שהם עשו בחברה שלהם כדי להיטיב עם קהילת הלהט”ב. בנוסף, בשיתוף LGBTECH, הגיע מוחמד זועבי לספר את סיפורו האישי כמוסלמי, ציוני ולהט”ב. כמו כן החברה תהיה השנה הספונסר הרישמי של גאלת הגאווה בבית השגריר הבריטי.

Comunix 

חברת הגיימינג הישראלית קומיוניקס שפתחה אפליקציה המחברת בין אנשים שונים באמצעות  שילוב פלטפורמות וידיאו במשחקים חברתיים במובייל. ארגנה אירוע מיוחד לעובדי החברה לכבוד חודש הגאווה. כחלק מערכי החברה המבוססים על חיבור בין אנשים שונים, החליטה החברה לקיים באירוע שיח פתוח בנושא גאווה שוויון וכבוד החברה. משרדי החברה קושטו בדגלי גאווה לכבוד האירוע וכן התחרו העובדים בחידון גאווה בנושא זכויות הקהילה הגאה. כמו כן החליטה החברה לשנות את הלוגו שלה ללוגו בצבעי הגאווה לכבוד החודש והקהילה.


AppsFlyer

ב AppsFlyer ערכי שוויון, גיוון והכלה הם חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית. ״כחברה גלובלית אנחנו גאים להוביל לאורך כל השנה יוזמות ואירועים המקדמים שוויון ומגוון אנושי.״ אומרת לירון אור, מובילת תחום אחריות חברתית ב-AppsFlyer.

את חודש הגאווה ציינו בחברה במגוון פעילויות עבור העובדים ובשותפות עם ארגונים חברתיים פעילויות משותפות עם בני נוער להט“בי בקהילות שבהן הם פועלים ברחבי העולם, נוסף להפגנת תמיכה ומעורבות ברחבי הרשתות החברתיות.

״בישראל התקיים יריד ספרים לקידום שוויון עם ספרים נבחרים בשיתוף פעולה עם קהילת “ספרות שווה” כמו כן ארחה החברה את עברי לידר לשיחה לרגל ספר הילדים החדש שהוא כתב ומוציא עכשיו. בנוסף, עובדי החברה יצאו לפעילויות התנדבות בהוסטלים ומרכזים לבני נוער מהקהילה הלהטבית, בישראל, ארה“ב וברזיל״ מוסיפה.


Explorium

חברת Explorium פועלת בתחום מדעי הנתונים, והפלטפורמה אותה פיתחה מיועדת לסייע לחברות לבנות מודלים איכותיים של חיזוי באמצעות טכנולוגיות למידת מכונה ובינה מלאכותית. 

לכבוד חודש הגאווה, החברה תיכננה אירוע ״האפי האוור״, ובמהלכו קושטו המשרדים בדגלי מצעד הגאווה ועובדי החברה יהנו ממתוקים וקינוחים בצבעי דגל הגאווה. כמו כן, עובדי החברה יהנו מהרצאה מעניינת בנושא. 

במהלך החודש החברה קישטה את מסכי המחשב, חדרי המשרדים והחללים המשותפים במדבקות שעיצבו במיוחד לאירוע עם המסר LoveisLove.

Overwolf

סטארטאפ הגיימינג Overwolf שפיתח פלטפורמה ליצירה, הפצה ומוניטיזציה של אפליקציות ומודים למשחקי המחשב עורכת מספר אירועים לכבוד חודש הגאווה:

לכבוד חודש הגאווה, החברה קיימה שורת אירועים: לכבוד חודש הגאווה פתחה החברה ‘מוד גאווה’ מיוחד למשחק מיינקראפט –  ערכות כלי עבודה, כלי נשק ושיריון בתוך המשחק המבוססים על דגל הגאווה. כמו כן נערך בחברה, פאנל בפורמט ״סליחה על השאלה״ עם שלושה חברי קהילה שעובדים בחברה, שיענו על שאלות שיישאלו על ידי עובדי החברה. כמו כן  יתקיימו בחברה הרצאות, בלוגים שיעלו גם לרשתות החברתיות ובנוסף יצבע לוגו החברה בצבעי הגאווה במהלך החודש.


placer 

חברת הסטארטפט פלייסר (placer) החברה מפתחת מערכת מידע לעסקים, החברה מתבססת על מיקום של משתמשים בזמן אמת. המערכת שפיתחה פלייסר מקבלת בכל רגע נתון נתונים מסמארטפונים של משתמשים – בין אם מ-WiFi, בלוטות’ או מערכת GPS – ומצליבה אותם עם שכבות מידע נוספות. לאחר ההצלבה, המערכת מנתחת את המידע ומציגה עבור העסק אם המשתמש אכן ביקר בחנות. לכבוד חודש הגאווה, החברה הביאה את שירלי צ׳ארלי קליינמן להרצאה, צ׳ארלי מרצה על האתגרים של הקהילה ונתת טיפים איך הופכים את מקום העבודה לגיי פרנדלי, על מגדר ועל הקהילה בכלל.

צילום: פלייסר

Zoominfo

בחברת Zoominfo, שמספקת פלטפורמה לאיתור ושימור מידע עיסקי עבור אירגונים, עיצבו מחדש את המשרדים (שגם עברו שידרוג והרחבה לאחרונה), והפתיעו את העובדים עם משרדים מעוצבים ומקושטים ברוח הגאווה – דגלים, אביזרים צבעוניים, סמלי וקינוחים צבעוניים. בנוסף, העובדים זכו לשמוע הרצאה של בל אגם, שסיפרה את סיפורה כטרנסג’נדרית וככוכבת ריאליטי.

ארטליסט

בחברת הקריאייטיב והטכנולוגיה ארטליסט ערכו עבור למעלה מ-200 עובדי החברה מפגש ייחודי עם קול קולטון, המגדיר/ה עצמה כג’נדר-קוויר, שתשתף את העובדים בסיפורה האישי. המפגש יועבר בשידור לייב בוידאו במשרדי החברה בתל אביב ובקיבוץ אפיקים בצפון.

Clawee

אפליקציית (Clawee) מאפשרת לשחק מרחוק במגוון סוגים של מכונות ארקייד אמיתיות שנמצאות בהאנגר באיזור התעשיה שבפתח תקווה. 

שחקנים ברחבי העולם יכולים לשלוט במכונות מנוף מכאניות (Claw Machines), וזאת באמצעות שידור וידאו חי. כאשר השחקנים זוכים, הפרס נשלח ישירות אליהם הביתה. האפשרות לשחק ולשלוט במכונה פיזית אמיתית ולצפות בה בווידאו חי, מייצרת חוויית משחק מיוחדת במינה, שמצליחה להפיק רגעי אושר והתרגשות שבדרך כלל שמורים לחוויות בעולם האמיתי. בנוסף לחוויה המשחקית המיוחדת, האפשרות לקבל פרסים הביתה באמצעות משחק סמארטפון, מוסיפה עניין רב לשחקנים. 

במסגרת חודש הגאווה, האפליקציה קלואי (clawee) משיקה בובה מיוחדת בשם clawbella שצבועה כולה בצבעי הדגל הצבעוני, כדי לחגוג את מי שאנחנו והזהות שלנו, למען חברה מכילה ושוויונית”.

צילום: קלואי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן