fbpx

בלעדי: אדם ושירזי מתנשקים לזכר העבר ולקראת עתיד משותף

לזמר אדם ולמפיק שמעון שירזי יש היסטוריה משותפת ארוכה במיוחד. עכשיו הם חוזרים לשתף פעולה וגם מתנשקים כדי להעביר מסר של אהבה
אדם ושירזי

בימים אלו מקליט הזמר אדם שיר חדש, שנכתב על ידי יהודה פוליקר, בו הוא שר לראשונה על אהבה בין גברים.

השיר יצא לרדיו ביום שישי הקרוב, אך כבר זכה לגרסת מועדונים, שתושמע לראשונה במסיבת ההשקה של הליין החדש של שירזי, “פרידום”, שתערך ביום שישי באומן 17.

לקראת הקלטת גרסת המועדונים נפגשו אדם ושירזי והחליפו זכרונות מתחילת הקריירה של אדם. לא הרבה יודעים, אבל לשירזי ואדם יש הרכה זכרונות מאותה תקופה: הם יצאו יחד 8 שנים, ושירזי הוא זה שהמציא לאדם את שם הבמה שנשאר עימו עד היום, ואפילו העניק לו את הבנדנה המיתולוגית שהפכה לסימן ההיכר של הזמר.


בזמן ההקלטות החליטו אדם ושירזי לצלם סרטון לקמפיין הנשיקות. אדם הקדיש את הנשיקה הראשונה לבנדנה, את השניה לשם שהמציא לו שירזי, ואת השלישית לעובדה שהוא אהבת חייו. הנשיקה הרביעית נותרה ללא הקדשה, אז אנחנו הרשנו לעצמנו להקדיש אותה למשטרת ישראל, שבימים אלו מקבלת מבול של אהבת חינם אחרי שביקשה לצנזר עבודת אמנות שמציגה נשיקה בין שני גברים.

מחברת השיווק פיתה, המייצגת את שמעון שירזי, נמסר: “פנייתה של משטרת ישראל לגלריית אינדי ובקשתה להסיר את הוידאו הינה ברכה לקהילה הגאה. היא נתנה לנו את התזכורת שנשיקות בציבור עדיין מעוררות חוסר נחת. ככל שנתנשק יותר, ונעודד את חברינו ובני משפחתינו להפגין גילויי חיבה באופן פומבי, ככה כולנו נרגיש עם זה יותר נעים ובטוח”.

עוד בנושא:  שוטרים דרשו מגלריה בת"א להסתיר עבודה שהציגה שני גברים מתנשקים בשל פגיעה ברגשות הציבור

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן