fbpx

אפרת קולברג משיקה אלבום חדש בהדסטרט יצירתי במיוחד

בכל יום עולה קולברג בשידור לייב בפייסבוק ומדביקה את תמונות התורמים לקמפיין על גבי קופסאות שימורים שמולאו בהפתעות ודברים טובים, במיוחד עבור התורמים לקמפיין
מחשבותמשומרות
צילום: מאי דגן

בימים אלו עובדת הזמרת והיוצרת אפרת קולברג על אלבום שני. לצורך הפצתו של האלבום, פתחה קולברג בקמפיין מימון המונים יצירתי במיוחד, אשר שואב השראה משמו של האלבום: “מחשבות משומרות”.

במסגרת הקמפיין בנתה אפרת קיר מקופסאות שימורים, שמולאו על ידה בהפתעות שונות. בכל יום עולה קולברג בשידור לייב בפייסבוק ומדביקה את תמונות התורמים לקמפיין על גבי קופסאות השימורים.

בנוסף לתשורות השונות, קולברג גם מציעה את קופסת השימורים האישית כתשורה, כאשר באחת הקופסאות מסתתרת גם מתנה מיוחדת – שובר להופעה פרטית במתנה.

כדי להשיג את כל קופסאות השימורים האלה, אפרת יצרה שיתוף פעולה מרגש עם מפעל שימורים בכפר קרע. אחרי שפנתה למספר מפעלים, הגיעה קולברג למפעל השימורים פרי-חן בכפר קרע. הבעלים של המפעל, עלי אסעלי, תרם לקולברג 500 קופסאות שימורים ואף העמיד לרשותה צוות של שני עובדים שסייעו לה במילוי הקופסאות בהפתעות שונות ובסגירתן.

“את אותו יום במפעל פרי-חן אני לא אשכח”, היא מספרת, “קופסאות השימורים הוצאו מהקרטונים והוצבו על משטח העבודה – השולחן של עלי. עובדת חכמה שעזרה לנו להבין איך לקפל את מכתבי התודה, ועובד נוסף, נשארו איתנו כל היום. כל היום עזרו לנו למלא קופסאות שימורים במכתבי תודה ובסוכריות. לא האמנתי שעלי פשוט נתן לנו שני עובדים לכל היום ונתן לנו לעשות הכל במשרד שלו, על השולחן שלו. תוך כדי שהוא מנסה לעבוד בעצמו. ולא בשביל שייצא לו מזה משהו, אלא פשוט בשביל לעזור”.

לפני כשנתיים הוציאה קולברג את אלבום הבכורה שלה בשם “אל תדברי על פוליטיקה”. אתם אולי זוכרים מתוכו את שיר התגובה לסרטון של מפלגת הבית היהודי “לא בא לי”, או מהשיר “בשבילך (שכר דירה)”, שהקליפ שלו צולם בדירות הכי פח בתל אביב והפך לוויראלי.

האלבום החדש של קולברג כולל שבעה שירים, בהם גם שירי אהבה לסביים. את האלבום מפיק מוזיקלית שמוליק דניאל, שהפיק בין השאר את אלבומיהם של דודו טסה, אמיר בניון, שולי רנד ועוד.

את האלבום ניתן לרכוש דרך קמפיין ההדסטרט, לתמוך בהוצאת האלבום וגם לזכות בקופסת שימורים מפתיעה.

עוד בנושא:  האם אותם גברים סטרייטים או לא?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. מיכל יהושוע הגב

    מעולה! הבחורה הזאת, כל מה שהיא עושה מעולה! תמכתי גם (:

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן