fbpx

אמא להשכרה: מציעה ללוות זוגות גייז לחופה

לחיצות ידיים למאות אורחים, הפרחת בועות בחופה ותמונות חתונה מיוזעות: שרה קנינגהאם פרסמה את "שירותיה האימהיים" ומציעה את עצמה לזוגות גאים שמתחתנים בלי הוריהם
freemomhugs2

יום החתונה נתפס כאחד הימים המרגשים ביותר בחייו של אדם. כל אחד היה רוצה לחלוק את היום הזה עם היקרים לו ולדעת שהם יעמדו לצידו ויצפו בו מתחייב לבחיר/ת ליבו. למרבה הצער יש מקרים רבים בהם הורים מסוכסכים עם ילדיהם ולא מוזמנים כלל לטקס או מוזמנים אולם לא מגיעים אליו. כשמדובר בחתונה גאה, התופעה נפוצה עוד יותר. ישנם לא מעט הורים של להט”בים שמסרבים בהפגנתיות להגיע לטקס ולהביע תמיכה פומבית בבחירה של בנם/בתם. העדרם עשוי לגרום למפח נפש גדול לילדיהם בערב שאמור להיזכר כאירוע משמח.

שרה קנינגהאם מאוקלהומה, אם לבן הומוסקסואל, פתחה במיזם חברתי שנועד למלא אחר הצורך הבסיסי – לקבל חיבוק אימהי בערב החתונה. קנינגהאם פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא מציעה לזוגות חד מיניים את “שירותי האימהות שלה”. קנינגהאם פנתה לזוגות גייז וקראה להם ליצור איתה קשר אם הוריהם החליטו להחרים את החתונה שלהם. “תתקשרו אליי, אני אהיה המעריצה הגדולה ביותר שלכם”, כתבה, “אני אפילו אביא איתי בועות סבון”.

קניניגהאם מספרת שהיא החלה בפעילותה למען זכויות להט”ב אחרי שבנה פרקר יצא מהארון וסיפר לה שהוא הומוסקסואל. כנוצריה אדוקה הודתה קנינגהאם שבהתחלה התקשתה לקבל את העובדה שבנה מעדיף גברים ואף הרגישה שהיא צריכה לבחור בין הבן שלה לבין האמונה שלה. כמו הורים רבים ללהט”בים, היא הגיעה למסקנה שהיא מונעת מבורות ופחד והחליטה ללמוד את הנושא. התהליך שעברה גרם לה להוריד את המחסומים ולהכיר חברי קהילה ופעילים.

בשנת 2015 ליוותה קנינגהאם את בנה במצעד הגאווה המקומי וענדה סיכה עם הכיתוב – ‘חיבוקים אימהיים בחינם’. היא באמת הציעה חיבוק אימהי מנחם לכל מי שרק רצה. יחד עם החיבוקים שהעניקה היא נחשפה לסיפורים רבים של כאלו שיצאו מהארון ונאלצו להתמודד עם דחייה וניכור מצד ההורים שלהם. הסיפורים הקשים הם שהובילו אותה לפתוח קבוצה שנקראת ‘חיבוקים אימהיים בחינם’, שהיא לפי עמוד הפייסבוק שלה, “קבוצה של אימהות שאוהבות את בני הקהילה הגאה ואוהבות וילדים”.

את היוזמה המרגשת החדשה – להגיע לחתונות ולחבק את החתנים והכלות- התחילה קנינגהאם בשבוע שעבר. כשנשאלה על הרעיון שלה אמרה: “כל אחד צריך את אמא שלו. למנוע את זה ממישהו ביום הכי חשוב בחיים שלו זה ממוטט. המטרה שלי היא פשוט להפוך את היום הזה לטוב יותר”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

מה חושב הבן על הפעילות של אמו? פרקר בקנינגהאם העלה בעצמו פוסט מרגש בו כתב כמה הוא גאה בה: “אהבה היא כמו אש בשדה קוצים”, כתב, “אני המום מהתמיכה והאדיבות של אנשים ברחבי העולם ומחכה לראות לאן זה יתפתח”.


פורסם לראשונה במגזין אוןלייף

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן