fbpx

אלפי להט”בים קיבלו במהלך הלילה הודעה לטלפון הנייד: “אתה להט”ב ולכן אתה משומד”

אלפי להט"בים מכל רחבי הארץ קיבלו הודעת סמס בה נכתב: "מגיע לך עונש חמור, מוות וגירוש מהארץ". רב הישיבה ששמו מוזכר בהודעה מכחיש כל קשר לשליחה והמשטרה פתחה בחקירה | גורמים בקהילה חוששים שנעשה שימוש במאגר הטלפונים שהורד מאתר אטרף
הודעתאיום

אלפי להט”בים קיבלו במהלך הלילה הודעות איום ונאצה לטלפונים הסלולריים שלהם.

ההודעות, שנשלחו במהלך שעות הלילה המאוחרות לאלפי להט”בים ברחבי הארץ, מזהירות בפני גורלם העגום של הלהט”בים ומזמינות אותם לחזור בתשובה.

בעקבות הודעות האיום הוגשו בשעות הבוקר למשטרת ישראל עשרות תלונות, וממשטרת ישראל נמסר כי החלה חקירה בנושא.

“אתה להט”ב ולכן אתה משומד”, נכתב בהודעה, “מגיע לך עונש חמור, מוות וגירוש מהארץ. תבוא לישיבת אור אלחנן כדי לחזור בתשובה. נשמח שתעבר גיור לאמונה. תשלח הודעה לוואסאפ 546190934 או לטלגרם @yeshiva לעזרה. הרב חיים אריה חדש”.

ישיבת אור אלחנן היא ישיבה חרדית-ליטאית ברוממה בירושלים, שלה מספר סניפים ברחבי הארץ (במודיעין עילית, בגבעת שאול ובטבריה). ראשי הישיבה הם הרב חיים אריה חדש וחתנו הרב צבי אליעזר ויינפלד. בדיקה של מספרי הטלפון המופיעים בהודעה מעלה כי מספרי הטלפון אינם פעילים, ובישיבת אור חנן ששמה מוזכר בהודעות מבהירים כי אין להם כל קשר להודעות.


עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

“אני מכחיש את זה נמרצות”, אמר הרב אריה חדש לכתב כאן חדשות איתי שיקמן: “אני לא יודע מאיפה הסיפור הזה נפל עליי. לא שלחתי הודעה לשום בן אדם. לא דיברתי על הנושא הזה מעולם, זה לא נושא שמתייחסים אליו בישיבה אצלנו. אני פונה למשטרה לבדוק מי הפיץ את זה”.

בהודעה רשמית מטעם ישיבת ‘אור אלחנן’ נמסר: “הנהלת ישיבת אור אלחנן מכחישה בתוקף את ההודעה הכוזבת שהופצה בשם ראש הישיבה הרב חיים אריה חדש. הוגשה תלונה למשטרה במטרה לברר את זהות מפיץ ההודעה הכוזבת”.

גורמים מקורבים לרב משערים שמדובר באדם או גורם המנסים להכפיש את שמה של הישיבה.

אך השאלה המדאיגה יותר העולה משליחת ההודעות היא מהיכן הצליח השולח לאתר רשימת טלפונים של להט”בים, ורבים חוששים כי מדובר במידע שהודלף בעקבות הפריצה לאתר ההיכרויות אטרף בחודש אוקטובר האחרון.

“מאוד מטריד אותי הטירגוט המדויק הזה”, כתב אחד ממקבלי ההודעה, “אני גם לא בטוח שזה באמת מהישיבה, אבל זה לא משנה את העובדה שמישהו יודע עליי את הפרטים האלה וזה לא מגניב”.

“תפוצת ההודעה מלמדת, שמפיציה שמו יד על מאגר מידע של גברים הומוסקסואלים, ומאגר המידע הפרוץ היחיד הידוע ככזה הוא מאגר המידע של אתר ההיכרויות ‘אטרף דייטינג’, שנפרץ לא מכבר”, כתב הסופר אילן שיינפלד, “עצם השימוש בפרטים האישיים הללו אסור על פי חוק. יתר על כן, הפנייה לאדם בלשון “אתה להט”ב ולכן אתה משומד” מסמנת אותו, מתייגת אותו וגם מציבה אותו כקורבן”.

בעקבות האיומים פנה ח”כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית כנגד השולחים.

“אמש נשלחו סמסים מטרידים לרבים מהקהילה הגאה עם איומים ל”עונש חמור, מוות וגירוש מהארץ”. חתום עליהם הרב חיים ארייה חדש מישיבת אור אלחנן. פניתי ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית כנגד השולחים. לאלו שקמו הבוקר להודעת השנאה הזו, אני מבקש למסור – אתם מהממים בדיוק כמו שאתם”.


במידה וקיבלתם הודעה זו אנא דווחו למרכז הדיווח של האגודה.
רוצים לדבר על זה? קו הקשב של האגודה ״יש עם מי לדבר” פעיל בימי א’-ה’ ובמוצ”ש, בשעות 19:30-22:30. בטלפון: 2982*, באפליקציית וואטסאפ במספר 058-6205591

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. מוטי הגב

    זה לא הרב חדש אני מכיר אותו אישית הוא אפילו לא יודע להשתמש בפלאפון חכם אין לו שום אינטרס לעשות את זה ככל הנראה זה מישהו שמסוכסך עם הישיבה ומנסה להכפיש אותה

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן