fbpx

ערב מוזיאון בסינמטק – אירוע ההתרמה לפסטיבל הקולנוע הגאה

לכבוד ערב ההתרמה של פסטיבל הקולנוע הגאה, יהפוך סינמטק תל אביב למוזיאון ויציג למכירה יצירות של עשרות אמנים ואמניות הנחשבים בישראל | עוד בערב המיוחד הופעות של נונה שלאנט וגלינה פור-דה-ברה והקרנה מיוחדת של הסרט "קסנדרו, האקזוטיקו!"
קסנדרו

פסטיבל הקולנוע הגאה TLVfest כבר מתכונן לקיץ הבא, ופותח את השנה עם ערב התרמה מיוחד המשלב קולנוע אם אומנויות הפרפורמנס והדראג ועם תערוכת ציורים וצילומים.

הערב ייערך במוצאי שבת, 18.9.2021 בסינמטק תל אביב, החל מהשעה 20:00.

באותו הערב יהפוך הסינמטק למוזיאון ויציג תערוכת אמנות נפלאה עם האמנים הנחשבים ביותר בישראל, בהם ברכה גיא, ג’ייסון דנינו-הולט, גל וולינץ, דודו גרשטיין, דניאל צאל, זאב אנגלמאייר, מיכאל ליאני, מרים כבסה, נונה שלאנט, סיגלית לנדאו, קרן שפילשר, רפי פרץ, רקפת ווינר-עומר.

את היצירות ניתן יהיה לרכוש במקום, כאשר כל ההכנסות יועברו לקידום פסטיבל הקולנוע הגאה.

לאחר התערוכה יחל הערב החגיגי בהנחיית איש התקשורת גל אוחובסקי וזוכת פרס האופיר וכוכבת הסדרה Hit and Run, מורן רוזנבלט. במהלך הערב יופיעו נונה שלאנט, הפרזנטורית הראשונה של פסטיבל הקולנוע הגאה במופע ספוקן וורד חתרני ובועט וגלינה פור-דה-ברה, מייסדת ומנהלת תחרות הדראג של Tlvfest בשיתוף one night only, האקדמיה לדראג ומופע הדראג WERK במופע דראג מיוחד.

בסיום המופעים יוקרן הסרט הקרנת הסרט “קסנדרו, האקזוטיקו!” סרטה המדובר של הבמאית המעולה מארי לוסייה על הליברצ’ה של עולם ההתאבקות המקסיקני. הסרט, שהוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל קאן, מספר את סיפורו של המתאבק המקסיקני הגאה, קסנדרו – הליברצ’ה של עולם ההתאבקות המקסיקני.

אחרי 26 שנים של קרבות ותחרויות, קאסנדרו, אחד המתאבקים המקסיקניים הצבעונים והמפורסמים במקסיקו נמצא בצומת דרכים. עם עשרות עצמות שבורות וסיכות מתכת בגופו, עליו כעת להמציא את עצמו מחדש וזאת למרות שהוא ממש לא מעוניין להניח את הבגדים הצבעונים, עמוסי הנוצות והנצנצים בצד.

עוד בנושא:  סופ"ש של קולנוע גאה בסינמטק ת"א

אירוע התרמה לפסטיבל הקולנוע הגאה | יום שבת ה-18.9 בשעה 20:00 בסינמטק תל אביב | לרכישת כרטיסים באתר הפסטיבל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן