fbpx

סליחה, אבל אני לא יוצא עם רפתנים

"בצילומים נטולי הראש שגלויים בפרופיל שלו מוצג גוף חטוב של דייר קבע בחדר כושר, אבל אני זכרתי שמתחת לפטמות הזקורות שעיטרו חזה מוצק, שנשען על סדרת קוביות בשר מתוחות ומסודרות להפליא, מסתתר רוע גאה, שיעכל כל חלקה פחות מחטובה, כמו חומצה להסרת שומנים"
cowboy-2243027_640
pixabay | CC0

פוסט פריקה, לפני שהתחתנתי עם מי שהייתה אשתי במשך חמש עשרה שנה נפלאות (שידעה עלי הרבה לפני שהתחתנו), היה לי פרופיל באטרף, האפליקציה הזו הייתה אז רק בחיתוליה, ולי היה שם פרופיל נחמד, בסיסי מאד, כמה צילומי פנים, עם טקסט נאיבי של בחור בן 27, שפנה לבעלי פרופיל שאהב.

אני לא באמת זוכר הרבה מאותה תקופה, מאותו מחול שדים מוטרף, של זעה, זרע ודמעות, היא הייתה סוערת מאד עבורי מבחינה מינית, אני זוכר שבופה הבשר העצום הזה בלבל אותי מאד, שהבולבול שלי בכלל לא היה בתוך המכנסיים, טרפתי גברים בקצב לא טבעי, לא נורמאלי, והשתכרתי.

השתכרתי מתשומת הלב הרבה, מהעניין שכה רבים גילו בי, ורשימת הגברים שהכתימו לי את הסדינים בחדר השינה, יכלה הייתה בקלות להרכיב את רשימת הגברים הכי שווים שתל אביב אי פעם הנפיקה.

אבל אחד מהפרופילים שם היה שונה, אני זוכר שפניתי אליו, פניה פשוטה שאשמח להכיר ולהיפגש, והתשובה שלו הייתה מרושעת, חריגה ברוע ההומואי שלה: “אתה פרה שמנה, אני לא מזדיין עם בהמות”.

הייתה לו תמונת פנים ברורה, ולימים ראיתי אותו במספר מקומות בילוי של גייז, הוא אכן היה חתיך, 177 ס”מ של גוף חטוב מאד, אבל המשפט ששלח לי, הצליח, בדרך חריגה מאד, לחדור את שריון הקשקשים שאני עוטה על עצמי מגיל ההתבגרות, חדר ופגע.

חלפו להן עשרים ואחת שנה, גלגלי החיים הסתובבו על צירם, כמנהגם של גלגלים, ומשום מקום, הוא פונה אלי לפרופיל הנוכחי שלי באטרף.

הצילומים שלי עדכניים מהחודשיים האחרונים, אי אפשר לחשוד בי שאני חתיך במיוחד או שרירן, אני לא חטוב ולא מתאמן, אני לא מציג קוביות בבטן ולא צילומים ממכון הכושר שבו כלל אין לי מנוי… ועדיין הוא פנה… מוזר חשבתי לעצמי… והמשכתי בחיי.

לא הפתיע אותי שבכרטיס הנוכחי שלו הוא עדיין כתב שאם הצופה בפרופיל הוא פחות מחתיך אז אין טעם לפנות אליו – נותר יהיר.

בצילומים נטולי הראש שגלויים בפרופיל שלו מוצג גוף חטוב של דייר קבע בחדר כושר, אבל אני זכרתי שמתחת לפטמות הזקורות שעיטרו חזה מוצק, שנשען על סדרת קוביות בשר מתוחות ומסודרות להפליא, מסתתר רוע גאה, שיעכל כל חלקה פחות מחטובה, כמו חומצה להסרת שומנים.

בהתחלה התעלמתי מהפניות שלו, ואז אחרי הפניה השלישית שלו אלי בחודש האחרון, עניתי לו שזה לא רלבנטי ושאני לא בעניין שלו.

תגובתו הייתה לשלוח לי סדרת צילומים נוספת שלו כולל צילומי פנים – עניתי לו שוב, שאני ממש לא בעניין שלו.

כתגובה הוא שלח צילום של הזין שלו…

חייכתי לעצמי חיוך קטן…אז מה? גם לגייז מרושעים יש בטחון עצמי שברירי….?!

בגלל שבמקרה סיימתי פגישת עבודה אצל לקוח, ולפי ‘אטרף’ החתיך היהיר היה במרחק די קצר מהמיקום שלי – הודעתי לו שאם הוא רוצה אז אני מגיע עכשיו.

הוא מיד שלח כתובת.

הייתה לו תמונת פנים ברורה, ולימים ראיתי אותו במספר מקומות בילוי של גייז, הוא אכן היה חתיך, 177 ס”מ של גוף חטוב מאד, אבל המשפט ששלח לי, הצליח, בדרך חריגה מאד, לחדור את שריון הקשקשים שאני עוטה על עצמי מגיל ההתבגרות, חדר ופגע

היה ברור לי כבר מהרגע הראשון שהוא כלל לא מזהה אותי ולא מקשר אותי לפרופיל הישן שלי באטרף, הפוך, לפי האישונים שלו, שהתרחבו מולי בהילוך איטי, היה גלוי שהוא מאד אוהב את מה שצועד לו לתוך הדירה.

הזיון היה טכני וחזק, נצלני מצידי ואגואיסטי, והוא היה שקוע באזור חלציו, נשמע כמו בתולה דנית שנטרפת חזק מאחור על ידי ויקינג חרמן.

תכלס, אני לא יודע למה נותרתי אצלו אחרי הזיון, שכבתי במיטה בוהה בתקרה הלבנה שדרשה סיוד, הוא דיבר הרבה, הביט בי בעיניים כלות, מעביר את אצבעותיו דרך שיער החזה שלי, ברוך מאוהב, התשובות שלי היו לאקוניות, קצרות, חסרות עניין ויבשות, זה לא היה מכוון או מתוכנן אבל כנראה שהשיג אצלו תוצאה הפוכה – ראיתי שהוא מתלהב ממני… מאד מתלהב.

התלבשתי והלכתי משם.

מאז, במשך כמעט חודש הוא לא מפסיק לשלוח לי הודעות, שאני לא יוצא לו מהראש, שבחיים לא זיינו אותו ככה, שאני מדהים ושהוא נורא רוצה שניפגש שוב…

שלושה שבועות שאני קורא, מחייך…ולא טורח להגיב.

מת לכתוב לו שאני לא יוצא עם רפתנים (שאוהבים פרות שמנות)

אבל השור שבי דווקא נהנה לרבוץ ולא להגיב….האמת…אני עדיין לועס חציר ומתחבט, מה כן לכתוב לו?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן