fbpx

נציג צרפת לאירוויזיון נפגש עם ותיקי הקהילה הגאה בישראל: “תודה על העבודה שעשיתם למען הדור שלי”

בילאל חסאני, שיבצע בתחרות את השיר "Roi", קיים ביום שישי בבוקר מפגש מיוחד עם המרכז הגאה בתל אביב עם ותיקי הקהילה ועם נוער להט"בי | "בזכותכם אני יכול להיות מי שאני, בלי להתחשב במה יגידו"
בילאל1
צילום: תום דבש באדיבות עיריית תל אביב יפו

בשבוע שעבר הגיע לישראל בילאל חסאני, נציג צרפת לתחרות האירוויזיון שתתקיים בחודש מאי בת”א, על מנת להצטלם לקראת התחרות. בין הצילומים התארח חסאני בת”א, והגיע ביום שישי בבוקר למפגש מיוחד עם המרכז הגאה בתל אביב, שם נפגש עם ותיקי הקהילה ועם נוער להט”בי מארגון הנוער הגאה, חוש”ן ובית דרור.

חסאני, הנחשב למתמודד מוביל בתחרות שתיערך בחודש מאי בתל-אביב-יפו, התארח במרכז הקהילתי רייך בעיר, ושוחח עם נציגים מהקהילה הלהט”בית, הרואים בו אייקון מאז נבחר להשתתף בתחרות.

ראשית נפגש חסאני עם חברי וחברות הקהילה בגיל השלישי. הוא הודה להם על “העבודה שעשיתם למען הדור שלי”.

“תודה על קבלת הפנים החמה שעשיתם לי”, אמר חסאני במפגש, “היה לי מדהים בתל אביב, ועצוב לי מאוד שאני נאלץ לעזוב מחר, ריגשתם אותי מאוד. לאירוויזיון אני אבצע את השיר ‘ROI’ שמדבר על קבלה ואהבה עצמית, ואני שמח מאוד שמאפשרים לי להיות עצמי בלי שאצטרך להתחשב במה שיגידו – ואת זה אני יכול לעשות בזכותכם”.

לאחר מכן נערך מפגש בין חסאני לכ-20 בני נוער מהקהילה, שהתרגשו מאוד על ההזדמנות לשוחח עם הכוכב העולה. בילאל סיפר לבני הנוער על ההתמודדות עם הזהות המינית, ביטויי השנאה מכל הכיוונים על היותו מוסלמי שנוסע לייצג את מדינתו בישראל, והתמיכה הגדולה של אמו שמלווה אותו גם בארץ.

צילום: תום דבש באדיבות עיריית תל אביב יפו

את המפגש יזמו במשותף המרכז לקהילה הגאה בתל-אביב-יפו ושגרירות צרפת בישראל, והוא התקיים במעמד חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו, איתי פנקס (מרצ), המחזיק בתיק הקהילה הגאה בעירייה.

במהלך האירוע העניק פנקס לחסאני את “תליון החירות”, שעוצב במיוחד  על ידי המעצב איתי לפיד לרגל יום הנראות הטרנסי הבינלאומי, שיחול ב-31 במרץ.

“רבים מקבלים מבילאל השראה”, אמר חבר המועצה, איתי פנקס, “הוא מייצג באופן מושלם את הערכים של האירוויזיון – אחווה בין אנשים ולאומים, אהבת האמנות כמוזיקה והאומץ להשמיע קול שונה. כעיר וכעירייה, אנחנו גאים לארח אותו כבר עכשיו”.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן