fbpx

מגזין GenderTuck בסימן מערכות יחסים

ממערכות יחסים אישיות עם הגוף והמגדר שלנו, דרך יחסי שליטה ועד למערכת היחסים של הקהילה עם המדינה | אמנים משתתפים: רינת שניידובר, נאקורי בן דור, דבי אולו, אופק בירנבאום, עידו וולפמן, ערן אבן ונונה שאלנט
gendertuck8

GenderTuck הוא מגזין אמנות ומגדר חודשי. במה ויזואלית שמנגישה אמנות ויצירה מגדרית ותרבות קווירית ישראלית.

החודש, עומד הגיליון בסימן מערכות יחסים. אין מדובר רק במערכות יחסים רומנטיות, אלא במערכות יחסים במובן הרחב של המילה. הגיליון כולל צילומים, קולאז’ים, איורים וטקסטים הדנים בריאקציות המגדריות המתקיימות במערכות יחסים שונות, בהקשרים שונים.

התיעוד מתחיל ממערכות יחסים אתניות וההבניות המגדריות החלות עליהן, מערכות היחסים שלנו עם גוף ויחסי שליטה. נוכחות ו/או נפקדות בקשר זוגי ומערכות ערכים ויחסים חברתיים של דיכוטומיה מגדרית. הסיקור ממשיך למערכת היחסים של הקהילה הגאה ומדינת ישראל והתבוננות בייצוגיים נשיים / גבריים והדיאלוג העולה מעצם קיומן ועוד.

על השער מוצגת נאקורי בן-דור- קוספליירית, אנימטורית וביסקסואלית. נקורי היא גם א.רומנטית (“אדם שאינו מעוניין להיות במערכת יחסים” )– בראיון מגובש, לא מתנצל ומודע לעצמו- פורשת נקורי את משנתה על א.רומנטיות בפרט, מערכות יחסים בכלל ועל קהילת הקוספליירים הישראלית.


מאחורי המגזין עומדים דייב יעקב ודנה ברכה. דייב הוא אמן רב תחומי. הציג במעל לעשרים תערוכות קבוצתיות ותערוכת יחיד אחת. יזם פרויקטים חברתיים לאוכלוסיות מוחלשות, הוציא ספר אמן למרכז חקר אמנות השואה של יד ושם וייצג את ישראל בשנת 2016 ביריד ספרי הילדים העולמי בבולוניה. דנה ברכה היא אמנית רב תחומית ומאפרת. יזמה פרויקט ציבורי המפגיש בין אמנות ויצירה. בימי צילום מרוכזים יצרה מרחבים מאפשרים לא.נשים לבחון את עצמם דרך איפור ולעבור תהליכי השלמה והתבוננות.

אמנים משתתפים:
Nekori Ben Dor, Malkiella Benchabat, Yossi Abodi, Rinat Schnadower, Ortal Avriely, Uri Levinson & Adaya Godlevsky, Debi Oulu, Ofek Birenbaum, Shir Ram, House Of Nona, Dee Sucx, Luba Fein, Adi Yochalis, Anat Einhar, Ofek Eliya, Eran Evan, Shoshana Benachochim, Avivit Ben-Zur, Yisrael Dror Hemed, Deoxy Designs, Silan Dallal, Daria Konshtik , Danit Rot.

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן