fbpx

כווית נלחמת בהומוסקסואליות: גרשה עשרות גברים הומואים וביסקסואלים משטחה

עשרות גברים הומואים וביסקסואלים גורשו מכווית וכעשרים מכוני עיסוי נסגרו במסגרת סנקציות נגד "תופעת ההומוסקסואליות" במדינה. "מסרבים להפגין סלחנות כלפי מי ששובר את הכללים או מעמיד את בריאותם של אזרחי כווית ותושביה בסכנה"

על פי פרסומים של כלי התקשורת המקומיים, הוועדה המוסרית של כווית הודיעה כי 76 גברים גורשו במהלך הפעלתן של סנקציות מוסריות נגד תופעת ההומוסקסואליות במדינה.

“יש לנו מדיניות של אפס-סובלנות כלפי מעשים איומים מבחינה מוסרית”, אמר דובר הועדה מחמד אל-דופאירי, “אנו מסרבים להפגין סלחנות כלפי מי ששובר את הכללים או מעמיד את בריאותם של אזרחי כווית ותושביה בסכנה”.

בנוסף לגירושם של 76 הגברים, הועדה אישרה גם את סגירתם של מכוני עיסוי “הומואים”, לאחר שנערכו בהם פשיטות בהן נמצאו צעצועי מין, תחתוני נשים וכלי איפור, ששימשו את הגברים במקום. על פי הדיווחים, נסגרו עשרים ושניים מכוני עיסוי החשודים בהענקת שירותים להומואים וביסקסואלים.

ראשד אל-עזמי, איש סגל באוניברסיטת כווית, הביע תמיכה מלאה בהחלטת הוועדה וקרא לסגירה מלאה של מכוני עיסוי שפגעו בקוד המוסרי. “אנחנו חיים במדינה שמרנית ולכן עלינו לקיים מוסר מסוים”, אמר אל-עזמי, “עיסוי מותר רק כצורה של טיפול אבל אסור להוריד בגדים לגעת בעור החשוף”.

איברהים בנסר, איש דת במשרד לענייני האסלאם, הביע אף הוא את דעתו בנושא ואמר כי מכוני עיסוי “עשויים למשוך לקוחות לסגנון החיים ההומוסקסואלי, האסור באופן מוחלט בכווית”.

הומוסקסואליות מנוגדת לחוק בכווית כמו בכל שאר מדינות מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ (ה- GCC), כולל בחריין, עומאן, קטאר, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות. הומוסקסואלים מורשעים בכווית עלולים לעמוד בפני 10 שנות מאסר.

גירוש הגברים מסמל עליית דרגה ביחסה של כווית להומוסקסואליות. בשנה שעברה ספגה כווית ביקורת החריפה מצד ארגון אמנסטי אינטרנשיונל, יחד עם שאר המדינות החברות במועצה לשיתוף פעולה במפרץ, לאחר שהעלו הצעות לביצוע בדיקות רפואיות לתיירים ומבקרים בניסיון לחסום מהומואים וטרנסים מלהיכנס ולעבוד במדינות החברות בה.

הסנקציות של הממשל נגד הומוסקסואליות משפיעות גם על התרבות, לאחר שבתחילת השנה צינזרה כווית את הקרנת הסרט “היפה והחיה” בשל דמותו הגאה של לה-פו, יד ימינו של גסטון.

עוד בנושא:  רשימה קווירית למועצת העיר ת"א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן