fbpx

“זה של כולנו” – אירוע הגאווה המרכזי של באר שבע

מצעד הגאווה הבאר שבעי יתקיים ביום חמישי 17.6 ויוקדש לסולידריות בין כל הקהילות הגאות ברחבי הארץ | "המצעד יתקיים תוך שיתוף פעולה ואחדות בין כל מי שמאמין ומאמינה ששוויון זכויות, חירותו של אדם, וקבלת האחר הם בסיסיים"
עצרתגאווהבארשבע2020
צילום: בית גאה באר שבע והדרום

לאחר שבשנה שעברה קיימה הקהילה בבאר שבע אירוע וירטואלי עקב אירועי הקורונה, אירועי הגאווה חוזרים לעיר הדרומית.

מצעד הגאווה הבאר שבעי יתקיים ביום חמישי 17.6 ויוקדש לסולידריות בין כל הקהילות הגאות ברחבי הארץ. כחלק מההתארגנות לקראת המצעד פרסם הבית הגאה קול קורא למשלחות המעוניינות להשתתף במצעד.

כל קהילה שמגדירה את עצמה קהילה (גאוגרפית, מקומית, פונקציונאלית, ארגונית, קהילת חברותים או קהילת חדות קרן), יכולה להירשם בטופס הייעודי, לארגן את חברי וחברות הקהילה שלה לקראת המצעד, ולהגיע ביום המצעד כמשלחת מאורגנת שתצעד במצעד המשלחות, ממש כמו באולימפיאדה.

מסלול המצעד ולוח זמנים:

17:00 – התכנסות ברחבת יעלים. צעידה דרך רחוב המשחררים לרחבת העירייה עד לעצרת המרכזית.

20:00 – העצרת המרכזית ואחריה אירוע גאווה

“סבבי הבחירות בשנתיים האחרונות הובילו לכניסתן של מפלגות חשוכות לכנסת ישראל”, מסבירים מארגני המצעד, “כתוצאה מיידית מכך חברו עשרות ארגונים וקהילות אשר מאמינות וחורטות על דגלן את ערכי הקהילה – ערכים של סובלנות, סבלנות, קבלת האחר, ושוויון זכויות לכולםן. לכן החלטנו בעיר באר שבע להתאחד, להראות סולידריות ולצעוד במצעד הגאווה שהפך להיות של כולנו. זכויות אדם, אנושיות וסולידריות, שוויון ואהבת השונה – זה של כולנו. כמו בכל שנה, המצעד הוא חלק בלתי נפרד מהמאבק שלנו, אנחנו יוצאות ויוצאים להילחם על שוויון זכויות, על צדק ולהילחם נגד אלימות כלפי להט”ב בארץ בכלל ובפריפריה בפרט. המצעד יתקיים תוך שיתוף פעולה ואחדות בין כל מי שמאמין ומאמינה ששוויון זכויות, חירותו של אדם, וקבלת האחר הם בסיסיים. אלו הם זכויות יסוד אותם נזעק יחד במהלך הצעידה, עד לעצרת המרכזית”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן