fbpx

מהג’ונגלים ועד למצעד הגאווה – טיול גאה לשבוע הגאווה בטאיוואן

להנות מהאוכל המקומי, לגלות את התרבות הייחודית, להתפעל המנופים הקסומים ולצעוד במצעד הגאווה הגדול באסיה | טיול גאה למצעד הגאווה בטאיוואן מציע לכם לגלות את הקסם של האי האסייתי
טאיוואן2

כבר שנים שאני “חי ונושם” את עולם התיירות הגאה והפסטיבלים הגאים ברחבי העולם, עוסק בבניית טיולים בעולם וחיי לילה בארץ ובחו”ל. בבניית טיולים סביב אירועי גאווה בעולם שהתרכזו במרכזי הערים הגדולות, תמיד חיפשתי את הערך המוסף בטיול, וחשבתי איך אפשר להנות מכל העולמות במהלך הטיול – לטייל יחד עם קבוצת חברים, להתארח בבתי מלון שווים עם נופים מהממים, להתפנק על האוכל המקומי, וגם לספוג קצת תרבות, להנות במסיבות הכי שוות, לטייל בטבע וכמובן גם לקחת כמה תמונות טובות לאינסטוש, כי איך אפשר שלא?!

קצת על טאיוואן וגאווה
טאיוואן היא אי קטן שנמצא בסמוך לסין והמדינה הראשונה באסיה אשר הכירה בנישואים חד מיניים. מצעד הגאווה השנתי בטאיוואן התקיים לראשונה בשנת 2003 ומאז מתקיים בכל שנה בשבת האחרונה של חודש אוקטובר.

בשנה שעברה השתתפו במצעד הגאווה בטאיוואן קרוב ל130,000 איש, מה שהופך את המצעד לשני בגודלו באסיה (אחרי ת”א). בעקבות אישור הנישואים הגאים, בטאיוואן צופים השנה אירועי גאווה בסדר גודל ענק. האירועים ימשכו 4 ימים, במהלכם יתקיים מצעד הגאווה ואחריו 5 מסיבות מרכזיות ואפטר, וכן מסיבת ה “WHITE PARTY” המפורסמת, בהן יקחו חלק דיג’יים מהשורה הראשונה, בין השמות המוכרים DJ DANNY VARDE ממיאמי ודי ג’יי JOSEPH LEON ממדריד.

מעבר לסופ”ש גאה במיוחד, לטייואן יש כל כך הרבה ערך מוסף להציע לקהילה הגאה. טאיוואן, המכונה “הנמר האסיאתי” בעקבות צמיחתה הכלכלית המהירה, היא ארץ פראית המכוסה ג’ונגלים וצמחיה טרופית שרכס הרים חוצה אותה מצפון לדרום. זוהי ארץ המשופעת באזורים געשיים, מעיינות חמים שפזורים בטבע, נהרות בצבע טורקיז, חופים ונופים קסומים, טאיוואן היא אף אומה שמשמרת מסורות ודתות עממיות שייחודיות לאי.

ביוזמה משותפת יחד עם “חברת אקו” ופרטנרים לדרך מעולם התיירות הגאה, החלטנו להפיק טיול שייתן מענה לכלל הצרכים של המטייל הגאה ויעניק ערך מוסף לטיול ולאירועי הגאווה.

קצת על הטיול
הטיול הינו טיול של 10 ימים, בתאריכים 20-29 לאוקטובר 2019.

הטיול כולל טיסות עם חברת “קטאי פסיפיק”, לינה בבתי מלון ברמת 4/ 5 כוכבים, ארוחות בוקר בכל יום, 4 ארוחות צהריים ו 5 ארוחות ערב – אחת במסעדה עטורת כוכב מישלן.

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

את הטיול נתחיל בהגעה לטאייפיי- נסייר שם בשווקי הלילה הצבעוניים של העיר ואף נפריח פנסי נייר עליהם נרשום את משאלותינו. נבקר במקדשים ואף נעלה לנקודת תצפית ונהנה מהנוף הפנורמי של העיר, במהלך הטיול נגיע לצפון טאיוואן שם נחווה את הטבע במלוא הדרו- מפלים ויערות פוריים, נבקר ב”שמורת טארוקו” ואף נלון במלון יוקרתי במיוחד בלב השמורה .

בדרך חזרה לטאיפיי נעבור דרך “צוקי צ’ינגשוואי” – נקודת התצפית מהיפות בטאיוואן ועוד מגוון הפתעות. וכמובן שניקח חלק באירועי הגאווה כמשלחת הישראלית וניתן לכם זמן להנות מהמצעד ומחלק מהמסיבות וגם זמן התאוששות קל.

בעמוד ההרשמה של הטיול תוכלו לראות את התכנית המלאה של הטיול.

איך נרשמים?
ההרשמה לטיול בעיצומה ונשמח אם תצטרפו לטיול לטאיוואן ולמשלחת הישראלית למצעד בטאיפיי.

ניתן להרשם ישירות בעמוד ההרשמה של הטיול. הנחת רישום מוקדם של 100$ תוענק לנרשמים עד 15.8.

אם אתם רוצים לטעום מעט מהקסם של טאיוואן לפני הטיול, אתם מוזמנים למסיבה הטאיוואנית שתערך בשבת, 27.7 בשעה 16:00  על גג המלון הגאה של ישראל Inta Hotel. המסיבה, הפקה משותפת של “Inta Production” והליין החדש “HIGH LIGHT”, תיקח אתכם לטאיוואן ותפגיש אתכם עם התרבות הרב גונית והסקסית של האי הקטן. כשנגיע ליעד תקבלו טעימה קולינרית ומוסיקאלית של האי הקסום והופעה של המרימה מכולן – “קימברלי סוואן” בהופעה בלתי נשכחת. על העמדה ינגנו: די ג’יי מאיר זוהר בסט פתיחה מיוחד וחגיגי ומיד אחריו די ג’יי ארז בן ישי שמגיע אלינו ממיאמי, לסט פרידה הורס רגע לפני שעוזב אותנו לטור בדרום אמריקה ויחשוף אצלנו את הרמיקס החדש לסינגל של מיטל דה רזון וינון יהל.

באירוע יהיה ניתן לרכוש חבילות נסיעה במחיר מיוחד שתכלול טיול גאה לטאיוואן כחלק מהמשלחת הישראלית במצעד הגאווה המקומי. לפרטים מלאים ומכירת כרטיסים


הכותב הוא אור אזולאי – טור אופרייטור בתחום התיירות ומפיק אירועים בחיי הלילה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן