fbpx

ישראל לא העפילה לגמר האירווייזון 2022

קולות השופטים והקהל שיקפו את מה שחזו טבלאות ההימורים, ובסיומו של חצי הגמר השני ישראל נותרה מחוץ לגמר האירוויזיון | בסוף הביצוע אמר מיכאל בן דוד: "תאהבו את עצמכם, תהיו גאים במי שאתם"
מיכאל בן דוד

למרות ההופעה המצוינת, הביצוע המהוקצע והקסם האישי, מיכאל בן דוד לא הצליח לעלות לגמר האירוויזיון 2022.

מיכאל השתתף הערב בחצי הגמר השני וסיפק לקהל ביצוע מצוין וחף מטעויות. בסיום השיר הודה מיכאל לקהל המשולהב וצעק:  “תודה רבה, אהבו את עצמכם, היו גאים במי שאתם. אוהב אתכם!”.

“לרגע הזה חיכיתי. לרגע הזה התכוננו כל כך קשה”, אמר בן דוד לאחר ההופעה שלו, “נתנו את הלב והנשמה על הבמה והפגזנו בביצוע הכי טוב שלנו. התפוצצנו באנרגיה מטורפת. אנחנו עשינו את המקסימום, נחזיק יחד אצבעות שגם הקהל באירופה יצביע”.

המדינות שהעפילו לגמר מחצי הגמר השני הן: בלגיה, צ’כיה, אזרבייג’ן, פולין, פינלנד, אסטוניה, אוסטרליה, שבדיה, רומניה, סרביה. הן מצטרפות ל-15 המדינות שכבר הבטיחו את מקומת בגמר: שווייץ, ארמניה, איסלנד, ליטא, פורטוגל, נורבגיה, יוון, מולדובה, הולנד והמתמודדת הבולטת ביותר אוקראינה, וכמובן חמש המדינות המשתתפות בגמר באופן אוטומטי – צרפת, ספרד, גרמניה, בריטניה והמארחת איטליה.

גמר האירווייזון 2022 יתקיים ביום שבת 14.5.22 וישודר בכאן 11. זו תהיה הפעם הראשונה מאז שנת 2014 שישראל לא תופיע בגמר, מאז שמיי פיינגולד לא הצליחה להעפיל לגמר בתחרות שהתקיימה בקופנהגן.

15 שניות של תהילה

במהלך המופע, לאחר סיום הצגת השירים ולפני פתיחת ההצבעות, מיכאל נעמד מאחורי המנחים ובמשך דקות ארוכות עמד מאחוריהם כשהוא מנפנף בדגל ישראל, קורא את הטקסבטים שלהם מהטלפרומטר. המנחים נראו משועשעים אך התגובות של הצופים ומעריצי האירוויזיון היו הרבה פחות מבינות, וחלקם אף טענו שההדחפות החצופה עלתה לו בכרטיס לגמר.

“אהובים שלי הייתה לי הזכות לייצג את המדינה שלנו בגאווה” אמר מיכאל בן דוד לאחר קבלת התוצאות, “עשינו את המיטב שלנו. הכל כתוב בשמיים, מקווה שעשיתי אתכם גאים. אני אוהב אתכם ואני מאושר”.

עוד בנושא:  "הוריקן" בדרך לאירופה - צפו בשיר הישראלי לאירויזיון 2024

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן