fbpx

חודש הגאווה בשנקר- אביב פלד

אביב פלד

אביב פלד


השנה זו השנה הראשונה שלקחתי חלק בפעילויות האחווה הגאה בשנקר. במפגש הראשון רן, יושב ראש האחווה הגאה בשנקר, סיפר לי על הרצון לעשות פאנזין וישר ידעתי שאני מעוניינת לקחת בזה חלק. לסטודנטיםות בשנקר יש לו”ז מאוד צפוף, גם בתחומי העיצוב וגם בתחומי ההנדסה כתוצאה מכך אנחנו מאוד מפולגים, הפגישות והקיום של האחווה באופן כללי עוזרת לגשר על הפער הזה אבל בעיני יצירת הפאנזין הייתה הזדמנות מושלמת לעשות משהו ביחד בלי להעמיס על הזמן של הסטודנטיםות. זכיתי גם לעבוד על פרויקט מהמם וכייפי וגם לקבל עליו נקודות זכות. האתגר בעיצוב ואיור הכריכה היה ליצור משהו שמתאים לאופי הנקי של פנים הפאנזין אבל עדיין שמח צבעוני ו playfull, היה לי מאוד חשוב לשדר את התכונות האלו.

על היצירה

היצירה נוצרה במסגרת קורס מבוא למשחקים בהנחיית אופיר ליברמן. המשימה הייתה ליצור ולעצב משחק קלפים או קופסא. התוכן היה פתוח לחלוטין לבחירתנו, אני רציתי לחגוג נראות מגדרית מגוונת, לקחתי השראה מאומני דראג.

במסגרת העבודה על עיצוב הפנזין, איירתי ועיצבתי את הכריכה, היה לי חשוב שהאיור ישדר אופטימיות וצבעוניות ועדיין יהיה יחסית נקי באופן שמשלים את פנים הפנזין.

 

הזהות הלהט”בית בלימודים

יצא לי להתעסק בנושא לפחות פעמיים, לא נתקלתי בתגובות שליליות.

החוויה הלהט”בית בשנקר

אני מרגישה מאוד בנוח בשנקר, ספציפית במחלקה לתקשורת חזותית יש אווירה מאוד מקבלת ונעימה, פגשתי כאן מלא חבריםות שהםן במקרה גם להט”ב.

אקטיביזם אישי

אז אני ביסית. לא היה לי רגע שבו “גיליתי”, תמיד ידעתי אבל לקח לי מלא זמן לגלות את המונח, ואחרי זה עוד קצת זמן להרגיש שמותר לי להזדהות ככה. שנים הרגשתי “לא להט”ב מספיק”. קטונתי מלהגדיר את עצמי כאקטיביסטית, אני מאיירת שלפעמים יוצרת על בסיס חוויות אישיות, שלפעמים כוללות את הנטייה המינית שלי ואני חושבת שיש לזה מקום בעולם.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן