fbpx

הקמפיין שיחזיר את התיירים הגאים לת”א?

קמפיין של עיריית ת"א יפו לקידום מצעד הגאווה עלה במרכזי הערים ניו יורק, לונדון ואמסטרדם, במטרה להחזיר את התיירות הגאה לת"א אחרי שנתיים של קורונה | "שוויון זכויות, כמו גם חזרתם של התיירים למדינה, זה זה רווח גדול בשביל מדינת ישראל כולה"
קמפיןגאווה2022
קמפיין עיריית ת”א יפו בטיימס סקוור | צילום: אייל קרלין משרד התיירות

תאריך מצעד הגאווה בת”א ב-10 ביוני מתקרב בצעדי ענק, ובעיריית תל אביב מקווים, אחרי שנתיים של אירועים מצומצמים, להחזיר עטרה ליושנה וצועדים מקומיים ובינלאומיים אל מדרכות העיר.

עם פתיחת השמיים והסרת מגבלות הקורונה יצאה מנהלת עיר עולם של עיריית תל אביב יפו בקמפיין ייחודי שעלה במרכזי הערים ניו יורק, לונדון ואמסטרדם.

את הקמפיין, בשיתוף משרד התיירות, מלווה הכותרת “חוזרים לגאווה בתל אביב” (BACK TO TEL- AVIV PRIDE) ומטרתו להביא למצעד בתל אביב תיירים וקהלים נוספים לאלה המגיעים באופן מסורתי בכל שנה, במיוחד לאחר שנתיים של קורונה.

שלטי הקמפיין מופיעים בניו יורק על שלט הנאסד”ק המפורסם בטיימס סקוור, באמסטרדם בשילוט חוצות במרכז העיר, תחנות הרכבת התחתית והטראם, ובלונדון בשילוט חוצות ושלטי פרסום ברחבי העיר.

קמפיין עיריית ת”א יפו בלונדון | צילום: שרון ארליך משרד התיירות

עוד במסגרת מאמצי קידום המצעד ברחבי העולם תארח עיריית תל אביב יפו משלחת של עשרות עיתונאים ומשפיענים מהעולם, שהגיעו באמצעות יוזמה של משרד התיירות, שחבריה ישתתפו בסיורי גאווה באנגלית בעיר ובמגוון אירועים בשפות שונות.

“שמח שאחרי שנתיים תל אביב חוזרת לחגוג גאווה כמו שצריך”, מסר שר התיירות יואל רזבוזוב, “אנחנו במשרד התיירות תומכים ומשווקים את המצעד כחלק מהמוצר התיירותי העשיר שיש לנו פה בישראל, אבל גם לא שוכחים שהמאבק לשוויון זכויות לא נגמר. שוויון זכויות, כמו גם חזרתם של התיירים למדינה, זה זה רווח גדול בשביל מדינת ישראל כולה”.

“תל אביב היא המקום להיות מי שאתה!”, אמר רון חולדאי ראש-עיריית תל אביב יפו, “אירועי הגאווה בתל-אביב-יפו הם מסורת ארוכת שנים שבמרכזה מסרים של שוויון וקבלה. תל-אביב-יפו, שהיא בית חם לכל הקהילות שחיות בה וגאה להיות עיר פורצת דרך ביחס לקהילה הלהט”בית ומקור השראה עולמי, תחגוג ותצעד גם השנה למען המשך המאבק לשוויון מלא של כל אזרח ואזרחית. הקהילה הגאה, כקבוצת מיעוט שנלחמת לשוויון זכויות, הצליחה במהלך השנים לשנות מציאות ולבנות את עצמה כקהילה חזקה וייחודית בעלת מפעלים תרבותיים עשירים ופורצי דרך. התרבות הגאה פיתחה מסורות מפוארות לאורך השנים, ואלה יבואו לידי ביטוי באירועי הגאווה השנה, אשר יסמלו את “החזרה לגאווה” ויאפשרו למאות אלפי חוגגים להשתתף במפגן של סובלנות, פתיחות, מגוון וקבלת האחר”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן