fbpx

הליין החיפאי התוסס חוגג פעמיים

הליין הצפוני לאון חוגג חצי שנה במעבר לעיר התחתית "כליין שבועי הגאה היחידי בחיפה אנחנו צריכים למצוא דרכים יצירתיות לתת במה לכולם"
%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%9f1

הוא לא מדיף ריח של חדש ועם זאת ״לאון” מושך אליו מדי שבוע גאים וסקרנים רבים, ואט אט מבסס את מקומו בנוף התרבותי של העיר חיפה ושכנותיה.

המעניין הוא שעל אף שחיפה ידועה בדו-קיום ובחיים משותפים, מקומה של הקהילה הגאה נעלם ממנה לאורך שנים רבות ואף מודר באופן בוטה.

עם השנים, קמו יוזמות שייעדו עצמם לקהל הלהט”בי, אך לא כולם החזיקו מעמד, או הצליחו לייצר קרקע פורייה וקבועה לפעילות ומפלט לקהילה הגאה בצפון.

נכון להיום, “לאון” ברעש ובעבודה קשה, זוכה סוף סוף להכרה כחלק מתרבות חיי הלילה הגאים, ומבסס את עצמן כליין המסיבות הקבוע והמרענן של חיפה והצפון.

“יש קהילה גדולה בחיפה, די חבוייה, שמצד אחד צמאה לווייב התל אביבי הפתוח והמתירני, ומצד שני מוצנעת טיפ-טיפה יותר”, מסביר אביב אוקנין, ממפיקי הליין, “לאור הנסיונות הראשונים וההצלחה בעקבותיהם, הבנו שיש מקום למסיבות גם בחיפה, ושאין שום סיבה לנסוע שעות בכל שישי לתל אביב בשביל ליהנות מאווירה וחיי לילה סוערים וגאים”.

%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%9f2


הרעיון התחיל מביקור משפחתי, בעוד שקטגורית “תל אביב” ב”אטרף לילה” מפוצצת באופן קבוע בשלל הצעות לסופשבוע הקרוב, בשאר הערים הן נותרות שבוע אחרי שבוע שוממות ועצובות.

אחרי חצי שנת מסיבות הרצה באיזור חיפה והקריות, הליין צפוי להיפתח כבר השבוע במקום חדש – ויהפוך לליין שישי שבועי קבוע שיתקיים בלב ליבה של חיפה ובמחוז הבליינים החדש והשוקק – העיר התחתית.

“כליין שבועי הגאה היחידי בחיפה אנחנו צריכים למצוא דרכים יצירתיות לשלב מגוון ז’אנרים של מוזיקה, ולתת במה לכולם”, מסכם אביב, “ואת זה אנחנו עושים בהרבה מחשבה והמון אהבה וכבוד לקהל שלנו”.

בסופ”ש הקרוב (28.10) יחגוג “לאון” פעמיים – גם חגיגות חצי שנה וגם יום הולדת לבעלים של הליין, ומזמין אתכם להרים בליין אפ עמוס וסופר אטרקטיבי, בו יתארחו היישר מתל אביב, הדיג’י האהוב והמוכשר ואחד מעמודי התווך של הפסקול המוזיקלי של הקהילה, דיג’יי מוטי סעדיה. רזידנט האריסה עמית בלייז היישר מהאומן 17 וכמובן הכוכבת העולה של הליין הצפוני זוהר.

לאון – חוגגים פעמיים | 28.10.2016 | מועדון המרתף – הבנקים 2, חיפה

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אור הגב

    סוף סוף ליין תל אביבי אמיתי בצפון

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן