fbpx

גריינדר תאפשר למשתמשיה במזרח התיכון ואפריקה להסוות את האפליקציה

במסגרת מאמצי החברה לשמור על בטחון המשתמשים במדינות אנטי להט"ביות, יוכלו המשתמשים לשנות את איקון האפליקציה ולהגדיר סיסמא לפתיחתה. בנוסף יקבלו המשתמשים הודעות מהאפליקציה על פשיטות המתרחשות באזורם. "הבטחת בטיחות המשתמשים שלנו ברחבי העולם היא בראש סדר העדיפויות של גריינדר"
גריינדר | CC0 1.0
גריינדר | CC0 1.0

אפליקציית ההיכרויות גריינדר הודיעה כי בקרוב תיישם אמצעי אבטחה נוספים שיסייעו בהגנה על המשתמשים באפליקצית ההיכרויות במדינות בהן מתבצעות רדיפות נגד להט”בים כמו מצרים, איראן ולבנון.

פיתוח אמצעי ההגנה נעשה בשיתוף עם ארגון זכויות האדם ARTICLE 19, ולדברי החברה נועד להגן על המשתמשים באפליקציה במדינות אנטי-להט”ביות במזרח התיכון ובאפריקה.

במסגרת השינויים שמתכננת החברה, המשתמשים במדינות אלה יוכלו לשנות את סמל האפליקציה הנמצא על מסך הסמארטפון שלהם, כך שהיא לא תזוהה, וכן ליצור סיסמת אבטחה לפתיחת האפליקציה.

השינוי מגיע בעקבות ריבוי הדיווחים על פשיטות ומעצרים המתבצעים בחודשים האחרונים במדינות כמו לבנון ומצרים, במסגרתם נעצרים עשרות בני אדם, חלקם מואשמים ונגזרים עליהם עונשי מאסר.

ג ‘ק הריסו-קווינטנה, מנהל פרויקט Grindr For Equality אמר בהצהרה: “הבטחת בטיחות המשתמשים שלנו ברחבי העולם היא בראש סדר העדיפויות של גריינדר. בנוסף לשינויים באפליקציה שלנו, אנחנו פועלים יחד עם פעילים להט”בים אזוריים על מנת להוציא הודעות בטיחות על בסיס שבועי, ולעיתים אף יומיומי, המספקות עצות בטיחות כדי להמנע ממלכודות שמציבה המשטרה ללהט”בים, וכן להפצת מידע בנוגע לדרכים ליצירת קשר עם ארגונים להט”בים מקומיים”.

“שותפות זו מסייעת לשמור על בטחונם של להט”בים החיים במדינות בהן המיניות או המגדר שלהם מעמידים אותם בסיכון של מעצר, כלא ואפילו עינויים”, אמר תומס יוז, מנכ”ל ARTICLE 19, “בסופו של דבר אנחנו רוצים שהשלטונות במדינות אלה יפסיקו את רדיפתן על בסיס הזהות המינית של תושביהן, אך עד שזה יקרה, שינויים מעשיים כגון אלה יכולים לסייע בהפחתת השפעתן של הסנקציות המדכאות האלה. השותפות עם גרינדר מראה כיצד ארגוני זכויות אדם ועסקים כלכליים יכולים לעבוד יחד כדי לסייע בהפחתת הפרות זכויות האדם”.

במסגרת מאמציה לשמור על בטיחות המשתמשים, מפרסמת האפליקציה כללי בטיחות למשתמשים במדינות מסוכנות, ומזהירה אותם לגבי החוק במדינה. בנוסף היא מפרסמת כללי זהירות למפגשים דרך האפליקציה במדינות אלה, הכוללים בין השאר את העצה שלא לפרסם תמונה גלויה, להפגש במקום ציבורי, לוודא שיש עוד משיהו שמכיר את אותו אדם.

בנוסף היא מציעה פלטפורמות פרסום שונות לחיבור בין ארגוני קהילה, ארגוני סיוע או ארגוני בריאות לבין המשתמשים עצמם, במקומות בהם התושבים לא בהכרח מיודעים על שירותים אלו.

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן