fbpx

ביסקסואלים מודים: חוששים מתגובות בנות הזוג והקרובים

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת קולומביה, מצביע על כך שגברים ביסקסואלים רבים נמנעים מלחשוף את הנטייה המינית שלהם בפני בנות הזוג, מחשש לפגיעה בקשר
ביסקסואליות
Visibilidad Bisexual | ciudaddemujeres.com | CC BY-NC-SA 2.0

הפחד מסטיגמות ומהנזק הפוטנציאלי למערכות היחסים שלהם, משאיר גברים ביסקסואלים רבים בארון. כך לפחות לפי מחקר חדש שנעשה בבית הספר לרפואה ציבורית מיילמן באוניברסטית קולומביה בעיר ניו יורק, ארה”ב.

לצורך המחקר, שפורסם לאחרונה לאחרונה במגזין האינטרנט האקדמי “ארכיב ההתנהגות המינית”, ראיינו החוקרים 203 גברים ביסקסואלים מעל גיל 18 הגרים בעיר ניו יורק.

המגמה של פחד מסטיגמות בעקבות העובדה שקיימו יחסי מין עם גברים הייתה גורפת, כאשר המשתתפים פירטו מגוון סיבות המובילות אותם להמנע מחשיפת הזהות המינית בפני אנשים הקרובים להם, ביניהן תגובות אמוציונליות שליליות, פגיעה במערכות יחסים קיימות עם בנות זוג ותגובות עבר שליליות בהן נתקלו כאשר כן גילו על נטייתם הביסקסואלית.

“התוצאות שלנו בהחלט מזהות צורך בקמפיינים לחינוך הציבור שיתמקדו בהפרכת מיתוסים לגבי גברים ביסקסואלים”, ציין אריק סקרימשאו, פרופסור לרפואה ציבורית, “שגברים ביסקסואלים הם לא הומואים, שהם לא בהכרח נשאי HIV, ושהם לא בהכרח לא מונוגמים”.

פרופסור סקרימשאו הסביר שהציפייה לתגובה שלילית מצד בנות זוג מלמדת אותנו שגברים ביסקסואלים צריכים לאמץ אסטרטגיות שונות כדי להיות מסוגלים לחשוף את ההיסטוריה המינית שלהם בדרכים שימזערו תגובות שליליות וישמרו על המערכות הזוגיות הקיימות.

על פי החוקרים, הממצאים גם מרמזים שהפחד מתגובות שליליות לאור גילוי הנטייה המינית גבוה יותר אצל גברים ביסקסואלים מאשר אצל גברים הומואים, אבל נדרש עוד מחקר בנושא כדי לאשש זאת.


המחקר פורסם לאחרונה ב”ארכיב ההתנהגות המינית” – מגזין אקדמי אינטרנט | תרגום מאנגלית: מיקי קילשטיין 

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן