fbpx

נהג המירוצים יצא מהארון ושבר את הרשת: “הדבר הכי טוב בחיים הוא שיש לך את בן הזוג הנכון לצידך”

נהג המירוצים ראלף שומאכר, אחיו של אגדת הפורמולה1 מייקל שומאכר, יצא מהארון מול מיליוני עוקביו בפוסט באינסטגרם בו הציג את בן זוגו מזה כשנתיים | "הדבר הכי טוב בחיים הוא שיש לך את בן הזוג הנכון לצידך שאיתו אתה יכול לחלוק הכל"
ראלף שומאכר ואטיין
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

לאט אבל בטוח – נהג המירוצים ראלף שומאכר, אחיו של אגדת הפורמולה 1 מיכאל שומאכר, פרסם ביום ראשון פוסט בו שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות על נטייתו המינית.

“הדבר הכי טוב בחיים הוא שיש לך את בן הזוג הנכון לצידך שאיתו אתה יכול לחלוק הכל”, כתב שומאכר בחשבון האינסטגרם שלו, לצד תמונה רומנטית בה הוא מחבק את בן זוגו, אטיין, אל מול השקיעה.

הפוסט המפתיע הפך לויראלי וזכה לכחצי מיליון לייקים, וראלף מיהר להגיב עם תמונה נוספת שלו ושל אטיין, וכתב: “תודה רבה על האיחולים והתגובות הרבות. אנחנו מאוד שמחים ומודים לכולכם”.

לדברי השחקנית הגרמנייה כרמן גייס, חברה קרובה של שומאכר, בני הזוג ביחד כבר שנתיים.

“אני מכירה אותו שנים רבות ואוהבת אותו עד אין קץ”, כתבה גייס, “הנוכחות שלו בחיי היא ברכה, והקשר העמוק שלנו מתחזק עם השנים. יציאתו מהארון היא צעד שהיה עבורו מעשה של שחרור וקבלה עצמית. זו הייתה החלטה אמיצה שהתבשלה בו במשך זמן רב וכעת הוא מלא גאווה וביטחון. זה לא רק ניצחון אישי אלא סימן לכך שהוא סוף סוף מסוגל לחיות ולאהוב ללא פחד או בושה. האומץ והכנות שלו מעוררים השראה ואני אסירת תודה שיש לי אותו בחיי. המסע שלו אל עצמו הוא הוכחה לכך שאהבה, קבלה ואמת עצמית הם הכוחות הגדולים ביותר בחיינו”.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ralf Schumacher‎‏ (@‏‎ralfschumacher_rsc‎‏)‎‏


ראלף היה נשוי בעבר לדוגמנית קורה-קרוליין ברינקמן. השניים נישאו בשנת 2021 וחיו יחד במשך 14 שנים במהלכן אף הביאו ילד משותף, דייויד, שכיום הוא בן 22 וגם הוא נהג מרוצים. מאז הגירושים בשנת 2015 שמר שומאכר על מערכת יחסים קרובה עם בנו, ואף נכח לעיתים קרובות במירוצים בהם השתתף דיוויד על מנת לתמוך בו.

“אני מאוד שמח שסוף סוף מצאת מישהו שאיתו אתה באמת יכול להרגיש נוח ובטוח, לא משנה אם זה גבר או אישה”, כתב דיוויד בעקבות הפוסט של אביו, “אני מאחוריך במאה אחוז, אבא, ומאחל לך כל טוב! מזל טוב!”.

עוד בנושא:  גול בשביל דני - טורניר הנשים לזכרה של דניאל כהן שנרצחה במסיבת הנובה

ראלף בן ה-49 הוא אחיו הקטן של אגדת הפורמולה 1 מיכאל שומאכר. במהלך קריירת המירוצים שלו, ניצח ראלף בשישה מירוצים. אחיו מייקל, לעומת זאת, היה אלוף עולם שבע פעמים לפני שספג פציעה מוחית קשה במהלך תאונת סקי ב-2013 שהביאה לסיומה של הקריירה שלו.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן