fbpx

הקהילה הגאה ברמת גן במיזם מרגש: מיצג סמל חטופים בשילוב צבעי הגאווה

במסגרת אירוע הגאווה המרכזי של עיריית רמת גן נערך מיצג מרגש למען החטופים בהובלת חברי הקהילה, בו יצרו עשרות משתתפים את סמל החטופים בשילוב צבעי הגאווה
רמתגןגאווה2024.2
צילום: אורן אלון

תושבי ותושבות רמת גן ציינו בשבוע שעבר את חודש הגאווה עם שורת אירועים בכל רחבי העיר, בהם סיור הגאווה המסורתי בספארי ר”ג, ארוחת שישי במרכז הגאה ופיקניק גאווה ותקווה למשפחות.

באירוע הגאווה המרכזי של העיר, שהתקיים ביום חמישי בכיכר רמב”ם המחודשת, השתתפו מאות בני אדם שנהנו מדוכני אמנים גאים מהעוטף ומהצפון. בשיאו של האירוע, ייצרו עשרות משתתפים את סמל החטופים המוכר בצבע צהוב, שבקצהו השמאלי שולבו צבעי הגאווה. חברי הקהילה הגאה ברמת גן שיתפו פעולה עם מטה החטופים ביצירת מיצג זה, בכדי לחזק ולהביע הזדהות עם מטה החטופים במטרתם החשובה להשיב את כולם הביתה.


צילום: אורן אלון

כמו כן, במהלך שבוע הגאווה הוקמה לראשונה ברמת גן וועדה עירונית ייחודית לקידום הקהילה הגאה, שתסייע לעירייה לתת שירות מיטבי לחברי הקהילה. בראש הוועדה עומד סגן ראש העיר ומחזיק תיק הקהילה הגאה, אסף וייס, ובישיבת הוועדה הראשונה נכח גם ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שבירך את המשתתפים וחזר על מדיניותו לאפשר לכל אחד ואחת לחיות ברמת גן בכבוד.

“בשנים האחרונות קהילת הלהט”ב ברמת גן מתרחבת, עם ההבנה כי העיר רמת גן היא עיר של כולם”, אמר ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, “אנו משקיעים משאבים רבים בביסוס הקהילה במרחב הציבורי ולא מהססים לפעול מול פשעי שנאה נגד הקהילה בכל רחבי העיר. ברמת גן כולם מרגישים בנוח ומקבלים שירותים ייחודים מהעירייה בראשותי”.

עוד בנושא:  עם הרבה גאווה ותקווה - כל הפרטים לקראת עצרת הגאווה בת"א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן