fbpx

תערוכת האמנות אלילים וזהויות – מאלילים היסטוריים ועד לכוכבי תרבות הפופ של ימינו

התערוכה החדשה מבית גלריה פאן לאמנות הומוסקסואלית, באוצרותו של ארז ביאלר, מציגה 17 אמנים ואמניות להט"ב מרחבי העולם, עם האינטרפרטציה שלהן.ם לאלילים וזהויות | התערוכה מתארחת במלון הפוליהאוס במסגרת מיזם האמנות החדש ART BROWN
Kate Zakharov - Male Photography1
צילום: קייט זכרוב

האוצר ארז ביאלר לא מפסיק להפתיע. עוד לא התאוששנו מהשקת הגלריה האינטרנטית שלו PAN שנערכה במלון בראון, וכבר הוא אוצר תערוכה חדשה בשם “אלילים וזהויות”, שמוצגת בימים אלה במלון בראון פוליהאוס בתל אביב.

תערוכה זו היא חלק משיתוף פעולה בין מיזם האמנות החדש של רשת מלונות בראון, שנקרא ART BROWN, לבין Pan – הגלריה האינטרנטית לאמנות הומוסקסואלית.

כמו התערוכה הקודמת במלון בראון, גם בתערוכה זו מוצגות עבודות שנמכרות גם באתר של Pan. רק שהפעם, ביאלר מפנה את הזרקור לאינטרפרטציה של אמנים ואמניות להט”בים.ות ברחבי העולם לנושא של אלילים וזהויות.

צילום: גיא יחיאלי

 Men Thoughts in Oker | סיגל מילר

Punkz – Collage | אורי פול לוי

“מאז ומתמיד הומואים היו חוד החנית של יצירה, ניסוי וחקר של תודעות שונות”, מסביר ביאלר. “החל באלילים משחר ההיסטוריה ועד לכוכבי תרבות הפופ של ימינו.

משלב הינקות ואילך – לסביות, הומואים, בי וטראנס, צומחים החוצה מתוך המשפחה הגרעינית שלהם, תוך כדי השלת העור הישן. הם צומחים אל תוך זהות חדשה שנקבעת על ידי ניסיון אישי בלבד, תוך כדי פריצת הדרך שלהם במהלך חיי היומיום. ואלוהים יודעת כמה זה חסר לנו בשנה האחרונה”.

האמנים המשתתפים בתערוכה: אדריאן פרג’ובסקי, איל אלף אופיר, גיא יחיאלי, גראייף לאציז’, חמודי אל מאהדי, קייט זכרוב, ליאור חורש, מרטין דארלינג, מתי ברדוש גלמן, מיכאל גוליאן, נמרוד אביגאל, נעם פז (אננדה), סיגל מילר, אורי פול לוי, יוחאי מטוס ויובל ישראלי.

אמנים.ות אלה חיים בקצוות שונים של העולם, וחלקם היגרו מתרבות אחת לתרבות אחרת.

Neon Gays | מיכאל גוליאן

Tranquility | חמודי אל מאהדי

שיח גלריה בינלאומי מרתק

ביום חמישי 28.10.21 בשעה 19:00 ייערך בתערוכה שיח גלריה עם אוצר התערוכה ועם האמנים שמציגים בה. השיח יעסוק בנושאים כמו מוזה והשראה, תהליכי היצירה, מרעיון לביצוע, וישולבו בו גם סיפורי חיים מרתקים מפי האמנים עצמם.

האמנים שאינם נמצאים פיזית בישראל ישתתפו גם הם בשיח הגלריה, בשידור מיוחד בזום. אז אם אתם מעדיפים להתחבר אליו מהבית במקום להגיע לגלריה, תוכלו למצוא את הקישור לזום בפוסט שיעלה באותו יום בעמוד של גלריית Pan בפייסבוק.

ואם במקרה תפספסו את שידור הלייב, הוא יוקלט ויעלה בהמשך לעמוד הפייסבוק של גלריה Pan ולעמוד המושקע בטירוף של רשת מלונות בראון.


תערוכת אלילים וזהויות תוצג עד ה-2.11.21 במלון בראון פוליהאוס, נחלת בנימין 1 תל אביב.

עוד בנושא:  מה הקשר בולבול על חולצה?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אחשלו הגב

    שאפו על הפרספקטיבה המרעננת

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן